כתב אישום חמור הוגש נגד הנהג שדרס את איש הברזל דוד לויאל ז"ל

הנהג שפגע והרג את איש הברזל המוכר בעת שרכב על אופניו בראשל"צ מואשם בגרימת מוות בנהיגה רשלנית ובהפקרה לאחר פגיעה בנסיבות מחמירות. לפי כתב האישום, זו הייתה התאונה השנייה של הנהג באותו היום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דוד לויאל בישראמן 2020 | צילום: צלמי שוונג

בשבת בבוקר בחודש נובמבר 2021 אירעה תאונת פגע וברח קשה בראשון לציון, בה נהג צעיר פגע בד"ר דוד לויאל והרג אותו. הנהג שלו ישי, אז בן 18, ברח מזירת התאונה והסגיר את עצמו למשטרה לאחר מספר שעות. לויאל בן ה-64 שרכב על אופניו בשדרות נים בעיר, נפגע פגיעה רב-מערכתית ופונה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, שם לאחר זמן קצר נקבע מותו.

כעת, שנתיים לאחר התקרית, הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד הנהג הפוגע בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית ובהפקרה לאחר פגיעה בנסיבות מחמירות, כך פורסם היום (שלישי) באתר החדשות המקומי ראשון News. הענישה המקסימלית על עבירות אלו בישראל היא 14 שנות מאסר.

דוד לויאל | צילום: צלמי שוונג

מכתב האישום עולה כי הייתה זו התאונה השנייה של ישי באותו הבוקר: "בשעה 06:15, נהג ישי נהג ברכב מסוג הונדה מכיוון מערב למזרח, במהלך הנסיעה לא שמר מרחק ממונית שנסעה לפניו והתנגש בה. ישי ונהג המונית דוד עמר, שוחחו וסיכמו שישי ימשוך 1,400 שקלים וימסור לו שיתקן, השניים נסעו לקניון ראשונים, ישי משך כסף, מסר לעמר והמשיך לדרכו".

"ישי המשיך בנסיעה ובשעה 06:47 נסע בשדרות נים בראשון לציון, לכיוון רחוב קלמן שור, באותה העת רכב על אופניו ד"ר דוד לויאל בן ה- 64 שעשה ספורט. ישי הנאשם לא הבחין בלויאל, התנגש בו בעוצמה והטיחו על גג הרכב וממנו עף לכביש. ישי לא הגיש סיוע ללויאל, הוא נסע מזירה לבית חברתו שברמלה והלך לישון. לויאל שנפצע באורח אנוש פונה לבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, בשעה 07:20 הוא נפטר מפצעיו. בהמשך היום כשהבין ישי שהמשטרה מחפשת אותו, הוא התייצב בתחנה והסגיר עצמו".

דוד לויאל בישראמן 2020 | צילום: צלמי שוונג

ד"ר לויאל, רופא שיניים במקצועו, היה דמות מוכרת בעולם הסבולת הישראלית והוא סיים בחייו לא פחות מ-12 תחרויות "ישראמן", תחרות איש הברזל של ישראל. ב-2020 אף סיים במקום הראשון בקטגוריית הגיל שלו. הוא שילב במשך מספר עשורים את הספורט בחייו והשתתף בלמעלה ממאה וחמישים תחרויות בארץ ובעולם, ובהן: מרתון ברלין, מרתון טבריה, אולטרה מרתונים ועשרות טריאתלונים. כל מי שהכיר אותו מספר על איש צנוע ועניו שכל רצונו היה לחזור הביתה בשלום לאחר שסיים אימון או תחרות כלשהי.

דוד לויאל בישראמן 2020 | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג