כשהעסקה ברקע: קהילת הריצה ממשיכה לרוץ למען החטופים בת"א, והפעם בשישי

כשעסקת שחרור חלק מהחטופים נראית קרובה, הרצות והרצים צפויים להמשיך לפקוד בהמוניהם את נמל ת"א, שבוע שישי ברציפות. עומרי אלמוג, שארבעה מבני משפחתו חטופים: "אנחנו ממשיכים לרוץ"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הריצה למען החטופים בתל אביב | צילום: ספי פרי כהן

כבר חמישה שבועות שקהילת הריצה מתגייסת ורצה בכל שבוע בנמל תל אביב להעלאת המודעות למען השבת החטופים הנמצאים בעזה. מה שהתחיל כמיזם קטן של קהילת האולטרה-מרתון לתמוך בעומרי אלמוג, שארבעה מבני משפחתו נחטפו, גדל לממדים אדירים ומתוקשרים עם מאות רבות של רצים, כולל ספורטאיות וספורטאים אולימפיים שמגיעים לתמוך.

הפעם, בשבוע השישי למיזם, זו עתידה להיות ריצה שונה מעט. ראשית בשל העובדה שהיא עוברת לראשונה ליום שישי (לטובת שומרי השבת), ובעיקר בשל עסקת החטופים המרחפת. מתוך ידיעה שהשחרור עשוי להגיע בכל רגע, מצהיר אלמוג: "אנחנו ממשיכים לרוץ".

גם הפעם צפויים להגיע נציגים ונציגות מהוועד האולימפי, שכבר כמה שבועות מחבקים את המיזם ובכל פעם מגיעים עם כמות מבורכת של ספורטאיות וספורטאים, בהם גם בכירים במיוחד דוגמת סגן אלוף העולם מארו טפרי, שהגיע לרוץ מעט אחרי שנחת ממרתון ניו יורק

למי שפספס, כמה פרטים טכניים כפי שנמסרו מהמארגנים – מדובר בריצה חברתית, לא מרוץ מאורגן, כשההתכנסות היא ב-6:00 בבוקר בסמוך למתחם המגדלור בנמל תל אביב ולקראת 6:30 מתכנסים ליציאה לכיוון דרום. כל אחד רץ בקצב המתאים לו, ואת המרחק שהוא מסוגל, כאשר יש מי שמגיעים להליכה של קילומטרים ספורים, ויש כאלו שמגיעים לריצות ארוכות (ומהירות) של כ-18 ק"מ.

עומרי אלמוג | צילום: ספי פרי כהן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג