כשאלוף אולימפי וכוכב פופ הצליחו לשבור שיא עולם במים פתוחים

מאק הורטון, קודי סימפסון ושני שחייני בריכות נוספים ללא ניסיון במים פתוחים, החליטו לצלוח את תעלת רוטנסט המרהיבה והאיקונית לאורך 19.7 ק"מ, והצליחו לשבור את שיא העולם. סימפסון: "זו הייתה שחייה נועזת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
האי רוטנסט | צילום: Pedro Szekely, Wikimedia

העולם מלא בשלל אתגרי מים פתוחים משוגעים, ואחד האיקוניים ביותר בשחייה האוסטרלית הוא צליחת תעלת רוטנסט – 19.7 ק"מ מחוף קוטסלו לאי רוטנסט שנמצא ממערב לפרת'. בכל שנה נערכת תחרות פופולרית במיוחד לצליחת התעלה במשחים אישיים, בזוגות ובקבוצות שליחים, וישנם גם שיאי עולם מוכרזים למשחים השונים.

בסוף השבוע האחרון, לקחו על עצמם ארבעה שחיינים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר את אתגר הצליחה כרביעיית שליחים והצהירו כי מטרתם היא שבירת שיא העולם. אלו לא היו סתם שחיינים – את הרביעייה הוביל האלוף האולימפי מריו ב-400 חופשי מאק הורטון, ולצידו כוכב הפופ הבינלאומי קודי סימפסון, מי שזכור גם כאקס של ג'יג'י חדיד, מיילי סיירוס ואמה מקיאון, ובמקביל מתחזק קריירה כשחיין מקצועי ואף הצליח להגיע לנבחרת אוסטרליה בקיץ האחרון. יחד איתם שני שחייני נבחרת נוספים:ג'וש אודארדס-סמית' ובוון גאף.

עוד לפני השחייה סיפר קודי סימפסון לתקשורת המקומיתכי הכל נעשה כחלק מ"טיול גברים". לדבריו: "ג'וש הוא חבר שלי לאימונים והוא מגיע מפרת', הוא גם גביסט בנבחרת אוסטרליה והוא זה שהעלה את הרעיון שניסע לכאן יחד וננסה לעשות את זה".

אחרי 3:33:49 שעות בדיוק, ארבעת השחיינים הגיעו ליעדם וניפצו את השיא בן 5 השנים. בסיום שיתף סימפסון: "זו הייתה אחת החוויות המגניבות של חיי, לשבור את השיא עם כמה מחבריי הטובים ביותר. זו הייתה שחייה נועזת, עם הרבה עקיצות מדוזות, אבץ ו-וזלין. ללא ניסיון קודם במים פתוחים עבור אף אחד מאיתנו, לא היינו מצליחים לעשות את זה בלי צווות מדהים של סקיפרים, חותרים וצוות הסירות ששמר על האסטרטגיה שלנו ועל החילופים שלנו מהודקים. כבוד למאק, שפתח לנו את ה-1,500 מטר הראשונים מהיר כמו שהוא עושה בבריכה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cody Simpson (@codysimpson)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג