כל התוצאות מטריאתלון ראשון לציון

הטריאתלון לזכרו של ליאור שבתאי נערך למקצים הקצרים, כשאביב לוי ומעין גלנץ ניצחו בסופר ספרינט, אמיל שחקלדיאן וסופיה קורזונינה ניצחו במקצה הספרינט. תוצאות מלאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פודיום עלית גברים טריאתלון ראשל"צ | צילום: נעה כפרי

טריאתלון ראשון לציון ע"ש ליאור שבתאי נערך הבוקר (שישי) כאשר במוקד מקצה הספרינט לקבוצות הגיל, וגם מקצי סופר ספרינט לצעירים ולעלית. לכל התוצאות מהתחרות לחצו כאן.

מי שניצח במקצה הספרינט הוא אמיל שחקלדיאן, שעבר 750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה בזמן של 1:03:40 שעות והשיג ניצחון בפער ניכר. עם הזמן השני בטיבו הגיע אסף פורת עם 1:05.22 שעות ושלישי ודים פישמן עם 1:07:45 שעות. במקצה הספרינט לנשים ניצחה סופיה קורזונינה עם זמן של 1:12:04 שעות, כאשר במקום השני הדר שחר שקבעה 1:16:10 ובמקום השלישי סינדי בן הרוש עם 1:18:31 שעות.

במקצה העלית והנוער, שזינקו יחד ונערכו למרחק של סופר ספרינט (500 מטר שחייה, 10.7 ק"מ רכיבה ו-2.7 ק"מ ריצה) ניצחה אצל הנשים אלופת ישראל הטרייה מ-TRI כנרת במרחק הספרינט אביב לוי, שקבעה 38:28 דקות והקדימה את אופק לוינסקי ב-1:20 דקות ואת שי קוניק. אצל הגברים ניצח מעין גלנץ הצעיר עם 32:58 דקות, שנייה אחת לפני איתמר לבנון, מי שהוכתר כסגן אלוף ישראל ב-TRI כנרת (וניצח בהפרדת המקצה לעלית בלבד). שחר עגור סיים שלישי כללי עם 33:06 דקות ואלון כהן רביעי (ושלישי לעלית) עם 34:03 דקות.

פודיום עלית נשים טריאתלון ראשל"צ | צילום: נעה כפרי

בהפרדה לנערות בלבד ניצחה שי קוניק עם 39:54 דקות, לפני עמרי בינדרמן עם 40:22 דקות והילה אריאס עם 40:53 דקות. מבין הנערים ניצח כאמור מעין גלנץ עם 32:58 דקות, לפני רוי ברון עם 33:21 דקות ורום רבר עם 33:23 דקות. התחרות נערכה גם השנה לזכרו של ליאור שבתאי, שנהרג בתאריך בפברואר 1997 בהיותו בן 19 וחצי בקרב קשה בלבנון, תוך שלחם בגבורה. לליאור הוענק צל"ש אלוף פיקוד הצפון על גבורתו, ושמו מונצח בטריאתלון מזה מספר שנים.

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אייל עורב הגיב:

    זאת ההזדמנות להזכיר את דוד לויאל ז"ל , טריאתלט תושב ראשון לציון שנהרג לפני כשנה וחצי בעת אימון אופניים בשבת בבוקר. יהי זכרו ברוך.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג