כיצד בוחרים את השותף המושלם לאימונים?

שותף לריצה יכול להיות כלי מוטבציוני בעל עוצמה רבה. אז כיצד תבחרו את השותף המושלם איתו תוכלו לגמוא מרחקים ארוכים? המדריך שלנו כאן בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השעה חמש בבוקר והשעון מצלצל. אתם מתהפכים עוד פעם במיטה ובראש כבר מתחילים להריץ את כל התירוצים למה לא תקומו הבוקר לאימון. השעה חמש ועשרה השעון שוב מנדנד ומנסה לדחוק בכם לזוז ובין ערפילי השינה אתם נזכרים שקבעתם עם חבר לאימון. עכשיו כל התירוצים שבניתם עליהם קורסים כמו מגדל קלפים ואתם מחלצים את עצמכם בכוח מבין המצעים הרכים ונכנסים לתוך הדרייפיט ונעלי הריצה ויוצאים לאימון.

חפשו את הרצים שבאימונים נמצאים תמיד קצת לפניכם | צילום: pixabay

עוד כתבות בנושא
6 סיבות כיצד ריצה משותפת תורמת לזוגיות
8 טיפים לריצה עם הכלב שלך
דמיון מודרך והקשר שלו לריצה

שותפים לאימון הם כלי מוטיבציוני נהדר, בעיקר בימים בהם באמת קשה לקום לאימונים. כאשר קובעים עם חבר לאימון, לא פשוט ברגע האחרון לבטל או לא להופיע, המחשבה שמישהו אחר סומך עליכם ועל נוכחותכם ואולי הוא בעצמו התעורר לאימון מתוך מחויבות אליכם, גורמת להרבה אנשים כן לקום ולצאת. מעבר להתעוררות בבוקר, העובדה כי אתם רצים עם אדם נוסף יכולה לעזור לכם לחלץ מעצמכם הרבה יותר, גם בימים בהם אין לכם הרבה אנרגיה ואתם מרגישים חלשים יותר. הידיעה כי מישהו סומך עליכם, על הקצבים שלכם ועל כך שתופיעו לאימון שקבעתם יחד יכולה לחולל פלאים לשני הצדדים. אולם חשוב לבחור את אותו שותף בקפידה ולהביא בחשבון מספר גורמים שיכולים להוות מכשול או הפרעה במערכת החברות המופלאה הנרקמת. אספנו לכם מספר עצות חשובות שיעזרו לכם לבחור את השותפים שלכם לאימון בצורה קלה וטובה:

כמה שותפים יש לך?

לאנשים רבים יש נטייה להתחבר לשותף אחד איתו הם מסתדרים ואותו הם מכירים. ללא ספק שמכירים אחד את השני ויודעים מה הן המגבלות והחולשות קל יותר ליצור אימון משותף יחד אולם תמיד מומלץ גם לגוון בשותפי האימון שלכם, לא בגלל שהם אינם טובים מספיק אלא כדי ליצור לעצמכם שותפים נוספים במקרה והשותף הראשי יהיה חולה, טס לחופשה או נפצע חלילה. מומלץ להתחבר אפילו לקבוצה של רצים וליהנות ממגוון סגנונות ואנשים שיכולים להעביר איתכם את הקילומטרים הרבים. לפעמים ההצמדות לשותף אחד עלולה ליצור בעיות במידה ותכנית האימונים שלכם שונה ולכן תמיד כדי שתכירו עוד שותפים ותפתחו לעוד אנשים איתם לא פחות נחמד לרוץ.

שותפים לאימון הם כלי מוטיבציה נהדר | צילום: pixabay

התחברו לרצים מהירים יותר

אם אתם רוצים להתקדם ולהתפתח, מומלץ תמיד להיצמד לרצים חזקים ומהירים מכם. עדיף להיות זנב לאריות מאשר ראש לשועלים כיוון שכך תוכלו להתקדם בצורה מהירה יותר ולהתפתח במקום להישאר במקום אבל להרגיש הכי חזקים וטובים. חפשו את הרצים שבאימונים נמצאים תמיד קצת לפניכם ובקשו להצטרף אליהם לאימון. גם אם לא תרוצו איתם כתף אל כתף, יהיה לכם מישהו לרדוף אחריו.

התאמה

לא תמיד השותפים שלכם לריצה, יתאמנו לאותן המטרות אליהם אתם מתאמנים ברגע זה. אם אתם מתאמנים למרתון והשותף המועדף עליכם מתאמן כרגע לתחרות של 10 ק"מ, לא בטוח שהקצבים והמרחקים יצליחו להסתנכרן האחד עם השני. אולם התאמה היא לא רק קשורה לקצב אלא גם להתאמה אישית. חשוב שהמטרות של שניכם תהיינה משותפות ותדעו תמיד שאם אתם קובעים האחד עם השני תמיד תגיעו. אם השותף שלכם פחות מחויב למטרה, סביר שתמצאו את עצמכם מתאכזבים ורצים לבד פעמים רבות יותר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג