כוכב ישראלי בעולם בענף הדאונהיל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

נמרוד חמו, נער ישראלי רב כשרון בדאונהיל הגיע במקום השני בקטגוריית נוער בתחרות הבינלאומית בגביע פורטוגל שהתקיימה ביום ראשון האחרון (24.4) בעיר פאפה. חמו הגיע במקום השישי בדרוג הכללי. 134 רוכבים מכל העולם השתתפו במקצים השונים בתחרות הבינלאומית שהתקיימה, מהם 21 מתחרים בקטגורית הנוער.

התחרות היא תחרות בינלאומית בסבב של ה-UCI ומהווה תחרות הכנה לקראת גביע העולם שיתקיים ביום ראשון ה-1.5.05 בעיר ריגו שבספרד. חמו הגיע במקום השני בנוער בזמן של 2:32 דקות , אחרי רנטו ונטורה, שהגיע בזמן של 2:24 דקות. ונטורה הוא אלוף פורטוגל לנוער ומקום 14 באליפות העולם לנוער. במקום הראשון הגיע קלאודיו לוריירו אף הוא מפורטוגל בזמן של 2:21 דקות.

ענף האופניים מסוג דאונהיל שייך לקטגוריית פרירייד ובעברית: "רכיבה חופשית". בימים אלה ענף זה עומד על זכותו להחשב כענף אולימפי באולימפיאדה הבאה בבייג'ין. בסוג זה של רכיבה המתחרים יורדים במהירות שיא במורד ההר כשנקודת ההתחלה נמצאת במעלה ההר ונקודת הסיום בתחתיתו. המנצח הוא זה שיורד מטה בזמן המהיר ביותר. בדרך קיימים מכשולים והרוכבים צריכים להפגין יכולת טכנית גבוהה על מנת להתגבר עליהם. גביע העולם שיתקיים בספרד ביום א' בשבוע הבא נחשב ברמה אחת מתחת לאליפות העולם.


חמו – בתנוחה אופיינית

נמרוד חמו השתתף רק פעמים בודדות בעבר בתחרויות בינלאומיות בחו"ל. בפסח לפני שנה היתה זו הפעם הראשונה שחמו השתתף ב-MAXXIS CUP והגיע במקום השישי בקטגוריית נוער. בקיץ השתתף חמו ב-MAXXIS CUP בפעם השניה והגיע למקום הראשון בנוער. מספר המתחרים בתחרות זו היה 200, מהם 70 מתחרים בקטגורית הנוער.

וכאן אצלינו, ביום שישי ה-29.4.05 תיערך תחרות דאונהיל באופניים ביער ביריה מטעם מועדון האופניים TIRPLE G ובשיתוף איגוד האופניים בישראל, המועצה האזורית מרום הגליל וקק"ל. התחרות תתקיים בהר ביריה שליד צפת. המסלול שנבנה הוא באורך של כ-950 מטרים עם הפרש גבהים של 200 מטר. המארגנים יפתחו שתי קטגוריות עיקריות – Amateur (חובבנים) וPro- (מקצוענים). בכל קטגוריה יהיו גם קטגוריות גיל ומין שונות. המרוץ נערך לפי חוקי ה-UCI (איגוד האופניים העולמי).


פרטים נוספים על דאון היל ביריה – בקישור הבא



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג