ישראמן 2023 || איפה ניתן לצפות ואיך עוקבים אחרי תוצאות?

השנה תוכלו לעקוב אחרי הישראמן בכל דרך, כולל שני שידורים חיים בערוץ הספורט, שידור מתגלגל לכל אורך היום כאן באתר ובפייסבוק, וגם: איך עוקבים אחרי תוצאות המשתתפים לייב, איפה כדאי לעודד ומתי טקס הסיום?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מבחן שוונג לחליפת השחייה של סיילפיש אולטימייט IPS+3 | צילום ישראמן: צלמי שוונג

ישראמן 2023 כבר מעבר לפינה. מחר (שישי) שישי בשעה 6:20 בבוקר יוזנק המקצה הראשון והמסע המפרך של הספורטאיות והספורטאים ייצא לדרך. כעת, רגע לפני, זה הזמן לעשות סדר בכל הפרטים ולענות לכל השאלות החשובות שרבים מחובבי הענף שואלים

מתי ואיפה?
אז ההזנקה של מקצה העילית של המלא תהיה ראשונה, כאמור ב-6:20 בבוקר. מיד לאחר מכן יוזנקו שאר המתחרים בישראמן המלא וכן השלשות למלא. ב-7:40 יוזנק מקצה העילית של חצי הישראמן ומיד אחר כך שאר המתחרים ייצאו לדרך בשתי הזנקות מדורגות. מקצה השליחים לחצי הישראמן יוזנק ב-8:15. כל ההזנקות בחוף הרויאל ביץ' באילת, שם גם כמובן ייצאו הטריאתלטים מהמים בדרך לשטח ההחלפה T1.

ניתן ומומלץ להגיע ולעודד על החוף, כשיהיה אזור מוגדר לקהל, לצד אזור הספורטאים. לאחר מכן, אפשר יהיה לעודד כמובן לאורך הדרך, בדגש על מסלול הריצה (בזהירות כמובן ותוך הישמעות לסדרנים ושמירה על חוקי התנועה), אך החלק העיקרי בו יתכנסו האוהדים הוא לצד שער הסיום ובאקספו, בין מלון ספורט למלון אמריקנה.

בואו לעודד! | צילום: מארק נומדר

מתי משדרים?
ערוץ הספורט יעביר את רגעי השיא של התחרות בשידור חי. השידור הראשון יועבר ב-6:10 בערוץ 55 וילווה את הזינוק של המשתתפים במלא, כמו גם את כל חלק השחייה והיציאה מהמים, וכן את רגעי הסיום של המרחק המלא מ-15:30 בערוץ 56, כולל אולפן מורחב, פרשנויות, ראיונות וסיכום חצי המרחק. בין לבין, לכל אורך היום תועבר התחרות בשידור חי ברשת – באתר שוונג, באתר הישראמן, ביוטיוב של שוונג ובפייסבוק של שוונג ושל הישראמן, כך שגם אם לא הגעתם לאילת, לא תפסידו שום דבר.

איפה רואים תוצאות?
אחד הדברים החשובים בדרך כלל למי שעוקב אחרי מתחרה הוא תוצאות הביניים – איך יצא מהמים? כמה עשה באופניים? איפה מדורג בקבוצת הגיל בינתיים? ובכן, לשם כך יש אפליקציית Live Tracking במיוחד לתחרות, אותה תוכלו להוריד למכשיר הנייד שלכם ולהתעדכן בתוצאות הישירות לפי הצ'יפים של הספורטאים והספורטאיות. פרט לקישור לעיל, האפליקציה זמינה כמובן בכל חנויות האפליקציות, חפשו Israman ומצאו ושימו לב שהאפליקציה עובדת רק במכשירים ניידים. טבלת תוצאות כוללת תמצאו גם כן באתר התחרות.

מה עוד כדאי לדעת?
שני אירועים נוספים מסביב לתחרות – מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת התחרות תיערך הערב ב-17:30 ומיד בסיומה תוכלו לצפות ברגעי השיא שלה כאן באתר. טקס הסיום החגיגי ייערך ביום שבת במלון ישרוטל רויאל גארדן, ב-12:00 למרחק המלאה וב-13:00 לחצי המרחק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג