יריית פתיחה לעונת הטריאתלון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יריב זרביב




ביום שבת הקרוב תחל בישראל עונת הטריאתלון, התחרות הראשונה תתקיים בעיר ראשון לציון לזכרו של ליאור שבתאי. יו"ר איגוד הטריאתלון בישראל, חגי פגירסקי, אומר כמה מילות פתיחה ומסכם חמש שנים של עבודה התנדבותית באיגוד הטריאתלון. שנת 2008, תהיה שנתו השישית וכנראה גם האחרונה באיגוד. מי יחליף אותו? נכון להיום אין הרבה מועמדים





איגוד הטריאתלון הישראלי מתקיים ברובו בזכות התנדבותם של אנשים אשר מאמינים שהענף עוד יפרוס כנפיים בעתיד, ויהפוך להיות אחד מהענפים הבולטים בישראל. יו"ר איגוד הטריאתלון, חגי פגירסקי, נמצא בתפקידו כבר חמש שנים בהתנדבות והחל לא מזמן את השנה השישית, ככל הנראה גם האחרונה לדעתו, "זו השנה השישית והאחרונה שלי במסגרת ההתנדבותית", אומר פגירסקי והוסיף, "מה שהתחיל כענף ספורט קטן לפני שנים רבות, עומד כעת על 2500 חברים באיגוד הטריאתלון".

באיגוד הטריאתלון נמצאים כעת חברים רבים אך עדיין לא נמצא מי שיחליף את פגירסקי, "אני לא יודע מי יחליף אותי בשנה הבאה. לצערי, אף אחד לא עומד בתור לתפקיד הזה", אומר חגי, "אני מנהל גם עסק ואב לארבעה ילדים, אני חושב שתרמתי המון לענף ומעוניין לפרוש בשיא".





יו"ר האיגוד במרוץ כ"ס- נאה דורש נאה מקיים. צילום:ע. ביידה

באולימפיאדת 2008 בבייג'ין מתכוננים בשקיקה הטריאתלטים הבינלאומיים לתחרות האולימפית, הנבחרות מצוידות במיטב המאמנים, ציוד חדיש וסדרות אימונים שיכולים להבטיח כמה מועמדים טובים לזכייה בתחרות האולימפית. בישראל, כמו בישראל, כל מה שקשור לספורט מבחינת משרד הספורט הממשלתי והחשיפה בתקשורת מסתכם בשני ענפים עיקריים, כדורגל וכדורסל, על שאר הענפים, ממשלת ישראל, הועד האולימפי והספורט ההישגי מקווים שאנשים טובים בארץ יעשו את העבודה בשבילם, וכמובן בהתנדבות.

"פה במדינה ענפי הספורט הבולטים הם כדורגל וכדורסל", אומר פגירסקי, "התקשורת לא רואה ממטר את ענפי הספורט האחרים, רק אם ישנה שערורייה כל שהיא, אז מיד התקשורת מגיעה כמו שקרה בתחרות הבינלאומית באילת, את התחרות עצמה, שהייתה חלק מסבב אליפות העולם של איגוד הטריאתלון הבינלאומי ובה השתתפו יותר 1700 טריאתלטים מהארץ ומחוץ לארץ, נוכחותה של התקשורת בקושי הייתה מורגשת, אך כשאחד מהמשתתפים נפגע בתאונת דרכים, כל ערוצי החדשות סיפרו על כך".

עונת הטריאתלון שהחלה, תתקיים השנה במקביל למשחקים האולימפיים, אך הפעם היא לא תגיע לאילת, ולא בגלל התאונה שהתרחשה בשנה שעברה, אלה בגלל הסמיכות לאולימפיאדה, "הייתה לנו אופציה לארגן את התחרות באילת גם השנה, אך חשבנו שזה לא יהיה נכון להזמין את המשתתפים לארץ בזמן האולימפיאדה", אומר פגירסקי.

בינתיים, החל בסוף השבוע האחרון באוסטרליה סבב הגביע של איגוד הטריאתלון הבינלאומי (ITU), רן אלתרמן שהשתתף והתחרה מול טובי הטריאתלטים בעולם, סיים במקום ה-29, אחיו של רן לא השתתף בתחרות בעקבות פציעה שהוא סוחב. בנבחרת האולימפית הישראלית עדיין לא הבטיחו את מקומם בתחרות הטריאתלון האולימפית, אך מחזיקים אצבעות לאחים אלתרמן שאולי יצליחו להביא תוצאה טובה בתחרות הקרובה ויבטיחו מקום לפני תחילת התחרות האולימפית בבייג'ין.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג