ניצחון מרשים לטדסה גטהון במרוץ "רצים לנצח" בהרצליה

ביצוע מהיר לשיאן ישראל עם 13:59 דקות במרוץ ל-5 ק"מ, הקדים את יטאיו אבוהיי ודוד טאייצ'או. שיא אישי לרועי זוארץ המתכונן לצ'אלנג' ישראמן. אלה פינוס ישרים ניצחה אצל הנשים עם 19:18 דקות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טדסה גטהון | צילום: Maxim Dupliy

אחרי זמן רב, המרוצים מתחילים אט אט לחזור להתקיים והבוקר (שישי) נערך מרוץ "רצים לנצח" בפארק הרצליה, בהשתתפות כ-500 רצות ורצים שהגיעו לרוץ בשבילי הפארק במטרה לקבוע תוצאות מהירות במקצה ל-5 ק"מ, שנערך בעיקר בשבילי הפארק (כ-150 מטר ראשונים היו על הדשא).

לכתבות נוספות בנושא:
מרוץ סביון ה-14 מציג: אחד המסלולים המהירים בישראל
נבחרת ישראל בריצות ארוכות ביקרה לוחמים שנפצעו במלחמה
יוצאים גם בחורף: יתרונות הריצה בקור ומה הלבוש המומלץ

מי שניצח בצורה מרשימה היה שיאן ואלוף ישראל טדסה גטהון, שעבר את המרחק בזמן מצוין של 13:59 דקות. שיאו הישראלי של גטהון ב-5 ק"מ כביש עומד על 13:44 דקות ונקבע בדיוק לפני שנתיים בפארק הירקון, כאשר שיאו במרחק זה על המסלול באצטדיון עומד על 13:39 ונקבע באליפות ישראל בשנה שעברה.

טדסה גטהון | צילום: איגוד האתלטיקה

גטהון סיפר לשוונג בסיום: "המסלול לא היה קל כמו שציפיתי, היה קצת מאתגר, היו פניות חדות שגרמו להורדת קצב. לפני התחרות הייתה לי מטרה אחרת והיא התוצאה, אבל זה מה שיצא בסוף ואני שמח שעשיתי את המרוץ לקראת ה-10 ק"מ בעוד שבוע. תודה למארגנים שנתנו לנו את החוויה ונתנו לנו אפשרות לרוץ כמה שיותר מהר".

מי שהגיע במקום השני בריצה בזמן של 14:06 דקות היה יטאיו אבוהיי כאשר נעל את הפודיום דוד טאייצ'או עם 14:16 דקות, רק 2.8 שניות לפני בוקאיו מלדה. עבור טדסה, דוד ובוקאיו היה זה מרוץ הכנה לקראת מרוץ 10 ק"מ בוולנסיה שייערך בשבוע הבא, אליהם יצטרפו שם עוד לא מעט רצות ורצים ישראלים נוספים.

עוד בלטו בתוצאותיהם שני טריאתלטים מובילים: רועי זוארץ, שמתכונן בימים אלה למקצה חצי איש הברזל צ'אלנג' ישראמן, הראה כי הוא בכושר נהדר עם שיא אישי רשמי של 15:01 דקות שהציבה אותו במקום החמישי. אלוף ישראל הטרי במרחק האולימפי אלמוג אלעזרי סיים מיד אחריו עם 15:07 דקות. שימו לב גם לתוצאתו של יניב קריספל שניצח מבין הרצים בגיל 49-40 עם 16:05 ומקום תשיעי כללי.

רועי זוארץ | צילום: ניר עמוס, ישראמן

במקצה לנשים ניצחה מאמנת הריצה אלה פינוס-ישרים עם זמן של 19:18 דקות, לפני ציפי דנינו שניצחה את גיל 49-40 וסיימה שנייה כללי עם 19:28 דקות. השלימה את הפודיום הכללי עדי סולמא, עם 19:30 דקות, לפני מירית גארט עם 19:53 דקות והמאמנת שחר שלום עם 20:00 דקות.

לחיפוש התוצאה האישית שלכם במרוץ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג