יותר מרוצי אופניים לקראת ליגת נביעות 2011

שתי תחרויות בכול סוף שבוע, מבטיחים באיגוד האופניים לקראת עונת 2011 שתפתח ב- 5 בפברואר 2011. טור דימונה מתרחב לשלושה ימים ואת הדגש באיגוד ישימו על הרוכבים והרוכבות הצעירים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שתי תחרויות בכול סוף שבוע, מבטיחים
באיגוד האופניים לקראת עונת 2011 שתפתח ב- 5 בפברואר 2011. טור דימונה מתרחב לשלושה ימים ואת הדגש
באיגוד ישימו על הרוכבים והרוכבות הצעירים

מאת:מערכת שוונג


עונת מרוצי האופניים בישראל תפתח ב-5 בפברואר, עם מרוץ פתיחת העונה באופני כביש שיתקיים בנגבה. לקראת סוף החודש יתקיים גם מרוץ הקטעים הראשון של השנה, טור אילת. שלושה מרוצי קטעים נוספים יתקיימו לאורך העונה: טור דימונה אשר יתרחב לשלושה ימים, מרוץ התפוח המסורתי בגליל העליון, ו"טור הגולן" שיתקיים בתחילת מאי, ויכלול גם מקצה עממי אתגרי.


שיאה הראשון של העונה יגיע בחודש מרץ, בו יתקיימו שלושה מרוצים בינלאומיים באופני הרים, ולראשונה גם מרוץ אופני כביש בינלאומי. במרוץ, ששמו שלוש כלות, צפויות להשתתף קבוצות זרות רבות. האירוע הראשון, בליגת הנשים יתקיים שבוע לאחר מכן, בשוהם.

השיא השני של העונה יחל ב-11 ביוני, אז תתקיים אליפות ישראל הפתוחה באופני כביש. שבועיים אחר כך תתקיים אליפות ישראל לרוכבי העילית, הג'וניורס והקדטים. אליפות ישראל באופני הרים (קרוס קאנטרי אולימפי) תתקיים באמצע יולי וב-10 בספטמבר תתקיים אליפות ישראל במרתון אופני הרים. "ליגת נביעות 2011 תיתן לכל הרוכבים התחרותיים – בכל הגילאים, רוכבי כביש או שטח, מכל רחבי הארץ – הזדמנות להתחרות בספורט הדו-גלגלי", אומר אמיליו רויטמן, מנכ"ל איגוד האופניים.

בכל סוף שבוע תתקיים תחרות, לרוב שתיים. תשומת לב מיוחדת תושם השנה על רוכבים צעירים, ועל רוכבות. מספר גדול של תחרויות לילדים ונוער יתקיימו בכל רחבי הארץ (עם קביעת המועדים הסופיים יפורסמו התחרויות בלוח התחרויות) ו-3 תחרויות לנשים בלבד. מרוץ סיום העונה יתקיים ב-17 בספטמבר בחיפה.

החלטנו לסיים את העונה מוקדם יותר מבעבר על מנת לאפשר את פתיחתה של עונת המרוצים הבאה בדצמבר 2011. שינוי זה בעונת המרוצים יאפשר רכיבה במזג אוויר נוח יותר, ייתן לרוכבים הישראלים הכנה טובה יותר לעונת המרוצים הבינלאומית, ויביא רוכבים זרים לתחרויות הבינלאומיות שיתקיימו בישראל.

לקובץ PDF של התחרויות – לחץ כאן

תמונה / איגוד האופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג