יורי לוינזון מנצח במרוץ חץ הצפון 2008

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עידו סירקין




במסלול מעלה יוסף זינקו בשבת 174 רוכבים, מרוץ חץ הצפון הסתיים כפי שהובטח, מרוץ אופני כביש קלאסי ישראלי עם ניחוחות של טור אירופי. יורי לוינזון חצה ראשון את הקו שאחריו ניר האוור ונועם כהן במקום השלישי






חץ הצפון 2008 באדיבות אתר טריפל G


מרוץ חץ הצפון הסתיים עם ניצחונו של יורי לוינסון מקבוצת TACC.

174 רוכבים זינקו במזג אוויר מצוין למרוץ חץ הצפון השלישי שנערך על מסלול סובב מעלה יוסף, בין הישובים שומרה, שתולה ואבן מנחם. למרות המסלול הקשה, שכלל שני טיפוסים בהקפה של 14 ק"מ מקצה העלית החל בהתקפות מיד עם הפתיחה.

לאחר שני סיבובים נוצרה בריחה שכללה שני רוכבי נוער, נועם כהן מקבוצת TACC וניר האוור מקבוצת CCC. הזוג עבד היטב ושמר על פער קבוע מהפלטון. הפלטון היה אגרסיבי מהזינוק והדבר נתן את אותותיו כאשר קבוצת המסטרס פרו ורבים מקבוצת העלית אינם מצליחים לשמור על הקצב הגבוהה.

לא חסרו תקלות טכניות ותקרים בגלגלים במסלול שמאפיין את הדרכים החקלאיות של הצפון. לא רק טרקטורים נוסעים פה אלא גם טנקים בשעת הצורך. איתי בירנבויים היה הראשון שסבל משני פנצ'רים בו זמנית בירידות משתולה לכוון אבן מנחם. אחריו ניב ליבנר שבר את אוזן המעביר האחורי ומיד קיבל את אופניו של חברו לקבוצה ויקטור קיטייב שהקריב את עצמו למען חברו לקבוצה. בזכות זה חזר ניב לפלטון.

נועם וניר עדיין רכבו מקדימה בפתיחת ההקפה החמישית אך יורי לוינסון כבר היה עמם בתחילת השישית. השלישייה המשיכה יחדיו ובאותה נקודה בה נפרד מהפלטון כדי לגשר אל הזוג קפץ יורי והמשיך סולו עד לקו הסיום. ניר האוור סיים שני ונועם כהן שלישי. את הפלטון הוביל ריגו ריים הסלובני של טים משגב ולאחריו אליעד דניאל.

איתמר שאול מרוכבי העלית של מועדון "בשביל האופניים בגליל" נראה מאוכזב בסוף עם מקומו החמישי, "התכוננתי לתחרות הזו היטב והייתי בכושר מצוין. בתחילת השבוע חליתי והיום המחלה סגרה לי לגמרי את הרגליים לאחר חצי מרוץ. אני ממשיך בתוכנית ומקווה לרכב חזק ב"PP קריית שמונה- קצרין" ובאליפות הארץ בחודש הבא", אמר שאול בסיום.

הפתעת התחרות הייתה שאדי חלבי מ"בשביל האופניים בגליל". שאדי שלנו רכב בחכמה לאורך כל התחרות כאשר בסיום ההקפה החמישית הוא מתקיף בקירות של אבן מנחם ומשם ממשיך סולו עד הסוף. זו התחרות השלישית של שאדי בחיים ובגיל 31 הוא מוכיח שיש לו עוד הרבה מה לתת. בשנה הבאה בעילית?

תוצאות התחרות לפי קטגוריות








































קטגוריה דירוג שם הרוכבקבוצה זמן בשעות
עלית גברים
1 לוינזון
יורי
רוכבי ת"א TACC
02:03:05
עלית גברים
2 ריים
ריגו
טים משגב
02:57:13
עלית גברים
3 דניאל
אליעד
C.C.C דרום
02:57:14
נוער בנים, 17-18
1 האואר
ניר
C.C.C דרום
02:54:51
נוער בנים, 17-18
2 כהן
נועם
רוכבי ת"א TACC
02:54:52
נוער בנים, 17-18
3 פיינשטיין
שגיא
C.C.C דרום 03:01:33
מסטרס א
גברים, 30-39
1 חלבי
שאדי
מועדון בשביל האופניים בגליל
02:44:08
מסטרס א
גברים, 30-39
2 בקפיין
זיו
מצמן-דיסקונט

02:45:07
מסטרס א
גברים, 30-39
3 בארי
תומר
גליל עליון TNT
02:49:20



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג