יונתן קפיטולניק העפיל לגמר אליפות העולם בקפיצה לגובה

עוד הישג נהדר לאתלט הישראלי שהצליח בקפיצה השנייה שלו להבטיח את מקומו בגמר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עלה לגמר. יונתן קפיטולניק עם מאמנו אנטולי שפרן | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

הקופץ לגובה, יונתן קפיטולניק, העפיל לגמר אליפות העולם בקפיצה לגובה אחרי שעבר בניסיון השני 2.28 מ'. בעת הקפיצה נפגע קפיטולניק ונראה כרגע כי מדובר בפציעה קלה של התכווצות שרירים והוא אמור לקחת חלק בגמר שיערך ביום שני בשעה 3.45 שעון ישראל. "אני שמח מאוד על ההעפלה לגמר. התרגשתי קצת בהתחלה ואני שמח שהצלחתי לצאת מזה ולעלות לגמר. יש לי עכשיו כמה ימים לנוח עד הגמר ואני אנסה להגיע מפוקס ורענן. אני מקווה מאוד לעשות תוצאה טובה יותר בגמר. תודה לכולם על התמיכה", סיכם את התחרות האתלט הישראלי.

"זה הישג גדול. יונתן הוא הכי צעיר בתחרות ואני שמח מאוד על זה שהוא הצליח לעלות לגמר. הייתה תחרות לא פשוטה. יונתן התרגש והיה כבוי מאוד בהתחלה, אבל לשמחתי הוא יצא מזה. אני מקווה שהוא יקבל בטחון אחרי שעלה לגמר ושם נעשה, אני מקווה, תוצאה עוד יותר טובה", כך סיכם את התחרות מאמנו אנטולי שפרן אמר אחרי ההעפלה לגמר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג