יום שישי ה-13….בחירה גורלית

לא עוד סרט המשך לסדרת סרטי האימה שטרם הצליחה להרוג סופית את הגיבור המתקמבק בלילות אפלים, ושהורג שוב ושוב ללא רחמים, מדריכים חביבים ותמימים...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לא עוד סרט המשך לסדרת סרטי האימה שטרם הצליחה להרוג סופית את הגיבור המתקמבק בלילות אפלים, ושהורג שוב ושוב ללא רחמים, מדריכים חביבים ותמימים…

מאת:הילה מימון


בזמן בו איגודים ב-39 מדינות בעולם עסוקים בהכנות אחרונות של ספורטאיהם לאולימפיאדה, זו שתצא לדרך בעוד שבועיים וקצת, איגוד הטריאתלון הישראלי יקיים בחירות להנהלה. מאילת ועד קרית שמונה ינדדו הקלפיות של האיגוד, במטרה לתת מענה נוח לחבריו המתפרשים לאורכה ולרוחבה של קהילת הטריאתלון הישראלית. תוספת זמן תוענק למאחרים, בכפר המכביה במוצאי השבת.

בעוד דפי אתר האיגוד נשארו שקטים ורשמיים, הרוחות געשו והמילים גדשו בפירסומים ובתגובות את קיר הפייסבוק הרשמי של האיגוד. מועמדים חדשים וישנים צחצחו מילים והציגו מסע מרשים לגיוס קולות הבוחרים. דרמות לצד רשימות מכולת, פרגונים לצד עקיצות היו שם בשפע.

יובל חץ וערן שומרון הגישו כל אחד את מועמדותו לתפקיד יו"ר האיגוד. יובל חץ מוביל צוות וותיק ומכהן באיגוד לצד מספר פנים חדשות, וערן שומרון שומרון מוביל צוות של פנים חדשות לצד עוסקים בעשייה רבת שנים מאוחרי הקלעים.

לאן ינשבו רוחות העשייה עם תחילתו של שבוע חדש, לאחר שיסגרו הקלפיות ויספר אחרון הקולות? האם יהפכו נמרים חברבורותיהם ויעשו למען ספורטאי הישג עם מחשיבה מקדימה על מחזור אולימפי חדש שבפתח? האם רוח חדשה תנשב מעבר לים ותזמין את הספורטאים הגולים מכורח בעיית התשתיות המקצועיות בארץ? ואולי תהיה זו תקופתם הבלעדית של מתחרי קבוצות הגיל? ואולי יזכו מתחרי המרחדקים הארוכים? ואולי יקרה הבלתי יאומן, והעוגה תתחלק שווה ושלמה בין כולם.

הצהרת כוונות – ערן שומרון:
מתוך דף הפייסבוק של איגוד הטריאתלון הישראלי

" הישג אחד אנו יכולים לרשום לעצמנו- יש בחירות, יש מועמדים ראויים, ובכל יום יותר חברי איגוד מביעים עניין ומעורבות, שואלים שאלות ומעלים רעיונות לשיפור.
איגוד בראשותי – יקדם את נושא הנשים בטריאתלון ויפיח אנרגיות חדשות בענף-
נסייע לטריאתלון הנשים בארגונו ובשיתוף מידע – ללא כל תשלום.
נסייע לנשים שזוהי להם הפעם הראשונה בטריאתלון העממי בליווי בתחרות.
זוהי אחת הסיבות לכך שהרשימה המוצעת על ידי משלבת בתוכה נשים וגברים במספר זהה.
איגוד בראשותי –יצור חדשנות באיגוד. צירוף של אנשים חדשים לניהול האיגוד עם אנרגיות חדשות ורעיונות שטרם נוסו באיגוד. נגוון בסוגי התחרויות, נוסיף תחרויות, נסייע למארגני תחרויות עצמאים, נקבע סטנדרטים חדשים בפרסום מועדי תחרויות , איכותן ורמת השירות לחברי האיגוד."

הצהרת כוונות – יובל חץ:
מתוך דף הפייסבוק של איגוד הטריאתלון הישראלי

" איגודי ספורט נועדו כדי לתת מענה לספורט המקצועני.
הטריאתלון הישראלי חריג מאיגודים אחרים בהיותו משלב בין ספורטאים מקצוענים לבין ספורטאים חובבנים ומעניק לכל מתחרה מענה לצרכיו.
שילוב הספורטאים המקצוענים בתחרויות בארץ, הן בנוער והן בבוגרים, בין אם במקצה נפרד ובין אם בזינוק משותף, משלהב את המתחרים והצופים בהיותם מהווים דוגמא ומושא להערצה בעיני צעירים ובוגרים כאחד.
תשתית התחרויות מתבססת גם על כמות ולא רק על איכות, כמות משתתפים של קבוצות הגיל המהוות את הנתח העיקרי של המשתתפים/ות. ללא תשתית זו לא היו זוכים הנוער והבוגרים המקצוענים למספיק תחרויות ארציות כדי להתפתח בטרם וגם בהגיעם להתחרות ברמה הבינלאומית.
עקב השינויים שחלים בעולם הטריאתלון בחו"ל והרוח מנשבת גם לארצנו, יש לסגל עצמנו ולהתאימנו ופעילויותינו לשינויים הללו. קשר טוב עם המתחרים הינו חלק מהתשתית הארגונית בעולם משתנה."

12.7.2012

הילה מימוןהילה מימון
סטודנטית לפסיכולוגיה ביולגיה ותזונה מאמנת טריאתלון וטריאתלטית



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג