יוותר על הניסיון להגיע לפריז: שיאן העולם הודיע במפתיע על פרישה משחייה

קולמן סטיוארט האמריקני בן ה-25, שיאן העולם הנוכחי ב-100 גב בבריכה קצרה, החליט לוותר על הניסיון לייצג את ארה"ב באליפות העולם הקרובה או במשחקים האולימפיים ועובר לשפת הבריכה כדי לאמן: "מודה על הכל". והבטיח: "השפם לא הולך לשום מקום"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קולמן סטיוארט | צילום: ISL

השחיין האמריקני ושיאן העולם קולמן סטיוארט, הודיע אתמול (שלישי) במפתיע על פרישה משחייה, וזאת 15 חודשים בלבד לפני המשחקים האולימפיים בפריז, והוא למעשה מוותר על סיכוייו להשיג מקום בנבחרת האמריקאית למשחקים, או אפילו לאליפות העולם שתיערך הקיץ. הוא ימשיך בעולם השחייה ומתעתד להיות מאמן.

סטיוארט בן ה-25 הוא שיאן העולם במשחה ל-100 מטר גב בבריכות קצרות, עם זמן של 48.33 שניות, אותו השיג באוגוסט 2021 במסגרת ליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL. הוא גם היה שותף לשיא האמריקאי בשליחים ל-4X100 מעורב, שיא שנשבר בדצמבר האחרון באליפות העולם באוסטרליה, והיה אלוף המכללות ב-2018 וזוכה הזהב מהאוניברסיאדה 2019. הוא גם זכור בתחרויות השחייה העולמית בשל השפם המפואר איתו הוא מופיע לכל משחה.

בפוסט פרידה בחשבונו באינסטגרם כתב: "אחרי 20 שנים שבלתי יאומנו בבריכה, זה הזמן שלי לזוז הצידה. אני לא יכול בטא במילים עד כמה אני אסיר תודה לכל מי שעזר לי להגיע רחוק כפי שהגעתי בספורט. אני בר מזל שניתנו לי האפשרויות שקיבלתי ולעד אודה על הכל. היו לי כל כך הרבה חוויות חד פעמיות במהלך הקריירה שלי שמעולם לא היו  אפשריות ללא התמיכה המדהימה של המשפחה שלי, החברים, החברים לקבוצה, המנטורים ונותני החסות שלי. אני להוט להמשיך לצמוח בספורט מהצד השני של הבריכה עכשיו. חדשות גדולות בקרוב. נ.ב השפם לא הולך לשום מקום".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Coleman Stewart (@cstew180)

סטיוארט מעולם לא הצליח להיכנס לנבחרת האמריקאית למשחקים האולימפיים והסברה הייתה שהוא ינסה לעשות זאת בקיץ הבא, ומכאן ההפתעה בכך שפרש טרם הניסיון. סטיוארט גם לא נכלל בסגל לאליפות העולם בבריכות קצרות, על אף שהוא שיאן העולם, מכיוון שנבחרת ארה"ב החליטה כי הסגל יוכרע לפי התוצאות בבריכות ארוכות, מה שהותיר אותו בחוץ.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג