יאן פרודנו, איש הברזל המהיר בעולם, ניצח באיירונמן קלגנפורט

איש הברזל המהיר בכל הזמנים לא קיבל פייט מהיריבים באוסטריה וניצח בזמן של 7:57:20 שע'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו באיירונמן אוסטריה
יאן פרודנו באיירונמן אוסטריה

איירונמן אוסטריה הוזנק הבוקר, ומעבר לעובדה שמדובר בתחרות איש ברזל האהובה ביותר על ספורטאי הסבולת הישראלית, מי שבחר להשתתף בה הפעם היה איש הברזל המהיר בכל הזמנים יאן פרודנו. הגרמני, שניצח בשתי אליפויות העולם האחרונות בהוואי, לא הצליח להתקרב לתוצאה המהירה בכל הזמנים שקבע בשנה שעברה ברוט, אבל ניצח בפער משמעותי.

הפעם הוא היה רגוע. יאן פרודנו | צילום: ליאור זך מאור

יאן פרודנו באיירונמן אוסטריה | צילום: ליאור זך מאור

פרודנו חצה את קו הסיום בזמן של 7:57:20 שעות. היום הזה התחיל בטמפרטורה אידיאלית של 12 מעלות ובטמפרטורת מים שאפשרה לשחות עם חליפות, כך שפרודנו יצא ראשון מהמים בזמן של 46:29 דקות. בקטע הרכיבה ל-180 קילומטרים הוא רק הגדיל את הפער, כשמאבק על המקום השני היה פתוח ומעניין, אבל ברגע שבאמצע הדרך פרודנו כבר היה בפער דו ספרתי של דקות על יריביו – אפשר היה להבין שהתחרות הזאת סגורה.

הגרמני סיים את קטע הרכיבה ב-4:19:45 שעות והתחיל לרוץ אחרי קצת יותר מחמש שעות ועשר דקות. גם במהלך הריצה הוא הגדיל את הפער מאנקו לאנוס הספרדי, ובחצי המרתון כשפרודנו רץ בערך בקצב של 3:35 דקות לקילומטר, הפער בינו לבין הספרדי כבר עמד על 16 דקות. את המרתון רץ פרודנו בזמן של כ-2:49 שעות, שזה אומר שהוא הוריד הילוך בשלבים האחרונים של הריצה. פרודנו כבר רץ מרתונים הרבה יותר מהירים במסגרת תחרות איש ברזל, וככל הנראה הוא העדיף לשמור את עצמו לקראת אליפות העולם באוקטובר, שבה הוא ינסה לזכות בפעם השלישית ברציפות. אנקו לאנוס הספרדי סיים במקום השני בזמן של 8:12:43, ויקטור זיימצב מאוקראינה סיים שלישי בזמן של 8:17:05 שעות.

את התוצאות של הנשים והישראלים הבולטים בתחרות נפרסם בהמשך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יוסי הגיב:

    יאן פרודנו מעביר לאפרת גיל האחרונה במסלול את המדליה שלו.
    והיא מקבלת מהקהל האוסטרי כבוד של אלופים על המאמץ לשרוד 17 שעות בפעילות.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג