טריטררה – טריאתלון הרים, יוני 2002

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



התנצלות מזכ"ל איגוד הטריאתלון

בפורום שוונג
מעידים במעט על מה שקרה שם בטריאתלון ההרים – טריטררה והוא ניסח זאת יפה: "בלשון המעטה התוצאה הסופית ללא קשר לתנאי מזג האויר הקיצוניים שהעיפו לכל הרוחות את תשתיות התחרות ודרשו מיקוד מאמצים היתה לא טובה."
הסתכלתי בצער על רוני רוזנטל וחבריו לקבוצת טריאתלון קאנטרי ג', חבריו של ד"ר גיא דוד ז"ל לזכרו נערכה התחרות, לא מאמינים איך ארוע הנצחה לזכר חבר שאיבדו הפך לבלאגן אחד גדול, החטיא את מטרתו וגרם לתחושות תסכול, מרמור וכעס אצל משתתפי התחרות.
דברתי עם רבים מאיתם וכמעט שלא הצלחתי לשמוע תגובות חיוביות על התחרות.
מי שבכל זאת נהנה זה כמה טיפוסים מאד מיוחדים הנאמנים למשפט When it's gonna get's tough! The tough Get's going!
לא יאומן – תנו להם שרב, סופות חול ומה לא והם קורנים מאושר.
הבעיות החלו בהתחלה ונמשכו לכל אורך הדרך עד הסיום – שרשרת של טעויות ומחדלים.
עמידה בזמנים – הכל החל בזינוק הילדים. עוד אלו עומדים על קו המים והמארגנים התחילו להזיז את המצופים התוחמים את שטח התחרות – משוך, שחרר, הזז לימין לשמאל – 2 מזיזים 3 מתווכחים על מיקום הקווים.
מאחורי הילדים עמדו כרגיל הוריהם, מנסים נואשות להסביר להם את כיוון השחיה בין סבך המצופים. השריקה נשמעה והילדים פרצו בדהרה אל המים אשר נמשכה כמעט עד נקודת הסיבוב. מצידי שמעתי דיבורים בסגנון "דואתלון הרים יוצא לדרך".
מייד לאחר זינוק הילדים התיצבו על קו המים כ-90 משתתפי האולימפי ושוב מלאכת הזזת מסלולי הים מתרחשת לנגד עינהם. הקבוצה נכנסה לים לנקודת הזינוק ומיד נקראה לחזור. מה קרה? אין מצילים. המצילים שהיו צריכים להתיצב ב-7 בבוקר פשוט לא
הופיעו.
הזינוק נדחה ל-8 והוחלט לצרף אליו גם את מקצה הספרינט. התדרוך לתחרות שניתן על קו המים היה לקוי ואנשים רבים לא הבינו את מסלולי התחרות. לאן שוחים בים כמה הקפות אופניים כמה בריצה כמה עושה הספרינט וכמה האולימפי?


שער הזינוק/סיום – ההתחלה נראה מבטיחה

הזינוקים מתעכבים אך מזג האויר מבטיח ומקיים – שרב. ב-8 בבוקר כבר חם מאד.
בשעה טובה יוצאים לדרך. השילוב הקטלני של שני המקצים מפגיש קבוצת ענק של כ-250 איש היוצאים לשחיה. אפקט "מכונת הכביסה" של 1000 ידיים ורגליים בועטים עושה את שלו. מי שלא מהיר מאד או ממתין לסוף מוצא עצמו בקרב עם עמיתיו.
שטח ההחלפה פרוץ לחלוטין (כל כך פרוץ היה השטח עד שבמהלך היום ובעיצומה של התחרות התמקמה בתוכו משפחה שבאה לנפוש ופתחה לרווחה שמשיה גדולה. אם זה לא היה כל כך עצוב היינו צוחקים. אבל החום הרב והבלאגן…)
מסלולי הרכיבה והריצה היו קצרים וחייבו חזרות אין סופיות – 4 סיבובים לאולימפי ו-2 לספרינט מה שגורם לבלבול רב.
על קו הסיום אני רואה פרצופים לא מוכרים חוצים ראשונים את קו הסיום ופרצופים מוכרים מגיעים מאוחר יותר. בהמשך התברר כי מספר לא קטן ממשתתפי הספרינט טעו בחישוב ההקפות ודלגו על הקפה בריצה.
יובל חץ, הכרוז הכל כך (לא) רשמי של איגוד הטריאתלון נמצא בחול לרגל עבודתו ונוכחותו היתה חסרה מאד.
על קו הסיום קבלו את פני הבאים שתי בנות מחלקות המים ו….אני (חמוש במצלמה). מאוחר יותר הגיע מזכ"ל האיגוד, מייקי תפס את המיקרופון, הודה למזג האויר על שכיבד אותנו בנוכחותו ודאג לתת את הכבוד למסימים.
בשטח הסיום התחממו הרוחות כאשר נפוצו שמועות שהתחרות לא תחשב בסבב הנוער בגלל ריבוי הפסילות בתחרות. בכל אופן הנושא עדיין בבדיקה וטעון אישור הועדה הטכנית של האיגוד.


אורי זילבמן מנצח המקצה האולימפי

מנצחים
אבל היתה תחרות ביום שבת וכשיש תחרות יש מנצחים וע"פ התוצאות הסופיות אלו הם:
אולימפי
גברים
אורי זילברמן 1:50:11 שעות, יובל ברק 1:52:21 שעות, ליאור מאור 1:52:45 שעות.
נשים
נינה פקרמן 2:15:16 שעות, יעל זנקו 2:17:07 שעות, תמר אשלגי 2:23:44 שעות.

ספרינט
גברים
עידו שגב 1:07:30 שעות, איתן קלוגני 1:10:31 שעות, יעקב קושינסקי 1:10:52 שעות.
נשים
אתי בהט מלמד 1:10:52 שעות, עינת שלו 1:17:13 שעות, לוטמית בורבין 1:30:57 שעות.

סיכום
התחרות הזאת מאד חשובה לאיגוד. שילוב אופני הרים (ניתן היה לשכור במקום) ושילוב שלשות רבות עשויים לגייס משתתפים חדשים לשורות האיגוד. נקווה שהמשתתפים החדשים יתנו עוד צ'אנס לאיגוד כיוון שבאמת התחרות היתה יוצאת מן הכלל בכמות התקלות והמחדלים שאיפינו אותה.
נסיים בעוד ציטוט של מזכ"ל האיגוד כפי שהיטיב לבטא בפורום שוונג: "כל מה שנותר זה לפצות את החברים בארועים יותר טובים."
נחייה ונראה

קישורים קשורים:
תמונות
מהתחרות

כל התוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג