טריאתלון תל אביב 2016 || ניצחונות למרמרלי ואליאס במקצה האולימפי

השניים ממשיכים לככב על הפודיום בעונת הטריאתלון וניצחו בקטגוריית המאסטרס פרו. אלון פדר ניצח בספרינט לגברים, יובל גומא אצל הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מארי אליאס אירנה מאזין חגית סינדליס על פודיום טריאתלון תל אביב
מארי אליאס אירנה מאזין חגית סינדליס על פודיום טריאתלון תל אביב

טריאתלון תל אביב התקיים היום כשהמקצים יצאו לדרך מוקדם מהתכנון המקורי בגלל תנאי החום הקשים. אבל בסופו של דבר האירוע הזה עבר בשלום, וסגר למעשה את החלק הראשון של עונת הטריאתלון, שתתחדש ב-10 בספטמבר בספרינט בקרית ים.

מארי אליאס אירנה מאזין חגית סינדליס על פודיום טריאתלון תל אביב

מאזן מרשים ביותר בעונה הנוכחית. מארי אליאס בראש הפודיום עם אירנה מאזין (מימין) וחגית סינדליס | צילום: הילה אלפרט

במקצה הספרינט והאולימפי בוצעו כזכור שינויים במרחקים כשהמארגנים הודיעו ביום חמישי על קיצור המסלולים ב-3 הענפים ב-10 אחוז – צעד דרסטי ומרחיק לכת. בפועל, רוב המשתתפים דיווחו על שחייה ארוכה אפילו מקילומטר וחצי באולימפי, כשמסלולי הרכיבה (בנתיבי איילון) והריצה (בטיילת הצפונית) בהחלט קוצרו.

מי שניצח את המקצה האולימפי בקטגוריית מאסטרס פרו היה תום מרמרלי, שחצה את קו הסיום בזמן של 1:52:06 שעה. דן קוני ואלעד שרעבי שהתחרו על מקום בפודיום התבלבלו בהקפה והגיעו לשער הסיום מוקדם מדי. שני הגיע ארז פאלק (1:56:42 שעה) ושלישי תום דגני (2:00:40 שעות). בשאר הקטגוריות במקצה האולימפי קבע את הזמן הטוב ביותר אלמוג טבקמן (1:53:26 שעה) לפני עידו בר און (1:54:12 שעה) וניר רייכמן (1:55:52 שעה).

אצל הנשים, מארי אליאס השיגה ניצחון נוסף העונה (בנוסף לאליפות ישראל בספרינט באשקלון וטריאתלון נשים). הפעם היא חצתה את קו הסיום בזמן של 1:58:24 שעה וניצחה בין הנשים בקטגוריית המאסטרס פרו כשהיא מקדימה את אירנה מאזין (2:07:33 שעות) ואת חגית סינדליס (2:12:43 שעות). בשאר הקטגוריות המהירה ביותר היתה אנטונינה רזניקוב (2:04:00 שעות) לפני ליאן פרידמן (2:19:20) וקרן גולדמן (2:23:28).

המנצח במקצה הספרינט היה אלון פדר שקבע 58:55 דקות והקדים את איתמר מאיירס (1:00:10 שעה) וליאור כהן (1:00:27 שעה). מבין הנשים ניצחה בספרינט בצורה משכנעת יובל גומא בזמן של 1:03:26 שעה כשליאת אטקינס סיימה שניה (1:11:40) ומעין מרגלית שלישית (1:11:56).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג