טריאתלון ת"א 2019: מי הם הטריאתלטים שיתמודדו על התואר באליפות ישראל?

במסגרת התחרות תתקיים גם אליפות ישראל לספורטאי העילית במרחק ספרינט. רועי זוארץ ואיתמר אלסטר יתמודדו מול עידן אפסימון וחברי נבחרת הנוער בגברים, בנשים צפוי להיות לא פחות מותח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק טריאתלון תל אביב 2017
זינוק טריאתלון תל אביב 2017

אליפות ישראל בטריאתלון לספורטאי העילית תתקיים ביום שבת בבוקר במסגרת טריאתלון תל אביב. זו השנה השנייה שבה ספורטאי העילית מתמודדים על התואר בתל אביב, אחרי שהוחלט שהמועד של טריאתלון אילת לא מתאים לקיום אליפות ישראל עבורם. אליפות ישראל לספורטאי העילית היא למרחק ספרינט (750 מ' שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה).

בין התחרויות בחו"ל יתמודד גם על תואר אלוף ישראל. רועי זוארץ | צילום: יוסי רובננקו

עוד כתבות בנושא 
סיכום אליפות אירופה בטריאתלון 
רן שגיב סיים במקום ה-34 ביוקוהמה, שחר שגיב פרש 
גל רובננקו ועומר מסילתי ניצחו בטריאתלון אשקלון 

גם הפעם חלק מהטריאתלטים הבכירים לא יהיו כאן. שחר שגיב יתחרה ביום ראשון בסבב העולמי בלידס שבאנגליה, אחיו רן יתחרה בסוף השבוע יחד עם אמיתי יונה בגביע העולם בהואטולקו שבמקסיקו. כל זה הופך את רועי זוארץ לפייבוריט לזכייה בתואר, אבל נראה שאחד היריבים העיקריים שלו יהיה אלוף ישראל מהשנה שעברה, איתמר אלסטר, שחוזר להתחרות לאחר היעדרות של מספר חודשים.

עוד מועמד למקום בפודיום ואולי אפילו לתואר הוא עידן אפסימון, המנצח בין הישראלים בחצי ישראמן ב-2019. ולרשימה המכובדת הזו מצטרפים הטריאתלטים הבכירים מנבחרת הנוער, שחלקם חזרו מאליפות אירופה בהולנד: איליי כאסקי שסיים שם במקום השמיני, איתמר אשד, איתמר לבנון וגם רז חיים.

חזרה מאליפות אירופה. גל רובננקו | צילום: עידו שחם

במקצה העילית לנשים לא נראה הפעם את מארי אליאס שזכתה באליפות הקודמת. מי שכן תגיע היא גל רובננקו, שבסוף השבוע האחרון השתתפה במקצה הבוגרות באליפות אירופה וזה משהו שכבר לא קרה כמה שנים בטריאתלון הישראלי. אבל לרובננקו צפוי קרב קשה על התואר מול בנות נבחרת הנערות, שחלקן בקרוב יעברו לבוגרות: הגר כהן כליף, רז פרדוסו (סיימה שנייה באליפות ב-2018 וחוזרת מפציעה), שירה כץ, נוגה גוטליב ושני צביטוב.

מקצי העילית לגברים ולנשים יוזנקו בשבת בבוקר החל מ-8:00 בחוף מציצים בתל אביב, אבל הם יהיו רק חלק מחגיגת טריאתלון גדולה שתצא לדרך החל מ-6:00 בבוקר ותכלול מקצי ספרינט ואולימפי לקטגוריות גיל, מקצה מאסטרס פרו למרחק אולימפי, מקצי מיני ספרינט לנוער, אקוותלון לילדים ואורבן ספרינט למתחילים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אברום בורג הגיב:

    תעופה עצמית מביכה. אירגון שערורייתי. שינויים מיותרים של הרגע האחרון. כניעה לקבוצות לחץ, זינוקים בשעות לא ראליות וקשרי לקוחות מבזים. וחוץ מזה יש עוד מקצים חוץ משניים וחצי רצי עילית. בקיצור – בושה לא ספורטיבית. למארגנים – זר קוצים דוקרני במיוחד. למשתתפות ולמשתתפים – תהנו ותצליחו. מגיע לכם יותר

  • שפ הגיב:

    בהחלט אירגון לא מקצועי והזנקות בשעות הזויות
    לא ברור איך מבצעים כ"כ הרבה תחרויות ועדיין על הזמן בלגן כאילו זו הפעם הראשונה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג