טריאתלון ראשון ע"ש ליאור שבתאי ז"ל

טריאתלון ראשל"צ ע"ש ליאור שבתאי ז"ל, שריונר חטיבה 7 (גדוד רומח) שנהרג בשנת 1997 בקרב עם מחבלים בהיותו בן 19.5 בלבד, נערכה בשבת 21 במאי 2011
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


טריאתלון ראשל"צ ע"ש ליאור שבתאי ז"ל, שריונר חטיבה 7 (גדוד רומח) שנהרג בשנת 1997 בקרב עם מחבלים בהיותו בן 19.5 בלבד, נערכה בשבת 21 במאי 2011

מאת:ניר רייכמן


כמו בכל שנה המתחרים וגם הצופים זכו לארגון ברמה הגבוהה ביותר. טריאתלון ראון לציון הוא היחיד בעונת תחרויות הטריאתלון המזכה את המנצחים בפרס כספי. מה שמשך עוד עניין זה תחרות הנוער שנקבעה ע"י הועדה המקצועית כתחרות קריטריון לאליפות אירופה.

המקום הראשון הכללי לא היה מוטל בספק. החל מהפתיחה ועד לסוף שלב האופניים דן אלתרמן הוביל את התחרות ביחד עם יונתן אולשנסקי ורץ לבדו לעבר הניצחון בזמן של 58:08 דקות.

דן אלתרמן - טריאתלון רשלצ
דן אלתרמן,שלט במרוץ מהזינוק ועד לניצחון
צילום: יוסי רובננקו


המתיחות בין מתחרי הנוער, שלהם זו היתה תחרות קריטריון לאליפות אירופה, הורגשה כבר מהפתיחה. תוצאות הסיום נקבעו לאחר מספר עירעורים על ספורטאים שעברו על חוק הדראפטינג – חוק האוסר על רוכבים להיצמד האחד אל השני ולקבל יתרון כתוצאה מכך. הספורטאים המדוברים נענשו בעונש זמן. לאחר שכלול התוצאות גלעד רותם סיים במקום שני 59:24 דקות, ואביעד כהן שלישי 1:00:03 שעה.


גלעד רותם,לא רק איש ברזל, סיים שני בטריאתלון ספרינט ראשון לציון
צילום: יוסי רובננקו


בנוער ניצח שחר שגיב 1:00:15 שעות, שני אמיתי יונה 1:00:17 שעות, שלישי סיים אסף פריד 1:00:38 שעה. בשכלול תחרויות הקריטריון מוביל כרגע אמיתי יונה לאחר שניצח בעמק הירדן וסיים שני בתחרות זו.


זינוק הנוער-הרבה מתיחות לקביעת הקריטריון לאליפות אירופה
צילום: יוסי רובננקו


בנשים נערכה תחרות צמודה בין גילי רייכמן, אביטל גז וגל לוי.
גילי מימשה את יתרונה בריצה וניצחה בתחרות, אביטל גז הקדימה בשניות בודדות את גל לוי בספרינט סיום נהדר בין השתיים. אביטל שניצחה גם בעמק הירדן מובילה בשכלול תחרויות הקריטריון. הסגל המלא לאליפות אירופה, שתיערך בסוף חודש יוני בספרד, יקבע בזמן הקרוב.

מדליות טקסים

רבות דובר בשנים האחרונות, על טקסי הסיום הארוכים והמתישים בתחרויות השונות. גם בשבועות האחרונים קיבל איגוד הטריאתלון ביקורת רבה בנושא המדובר. אך גם טקס שנערך היום כ- 30 דקות בסך הכל לא כובד ע"י המתחרים והספורטאים הותיקים נאלצו לקבל את המדליה שאין אף לא צופה אחד בקהל.

ניר רייכמן - מאמן טריאתלוןניר רייכמן – מאמן קבוצת טריאתלון גן השומרון

קישורים: טריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג