טריאתלון עמק הירדן – קרב הגברים

אליפות ישראל למרחק חצי ארוך שתערך בשבת הקרובה במסגרת טריאתלון עמק הירדן צפויה להיות אכותית ומותחת יותר מאי פעם. הנה התחזית של ליאור זך מאור ואלכס וולפסון לגבי המועמדים לנצחון. במקביל, יצא לדרך פרויקט מלא"ח לעידוד הספורטאים המסיימים את התחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אליפות ישראל למרחק חצי ארוך שתערך בשבת הקרובה במסגרת טריאתלון עמק הירדן צפויה להיות אכותית ומותחת יותר מאי פעם. הנה התחזית של ליאור זך מאור ואלכס וולפסון לגבי המועמדים לנצחון. במקביל, יצא לדרך פרויקט מלא"ח לעידוד הספורטאים המסיימים את התחרות

מאת:ליאור זך מאור ואלכס וולפסון


בהעדרם הצפוי של אורי זילברמן ושי פיפמן שני המועמדים הבולטים ביותר הינם גלעד רותם וזוהר הילל (ג’חנון). חצי איש הברזל הינה תחרות שדומה יותר לטריאתלון אולימפי מאשר לאיש הברזל. מי שחזק ומהיר נהנה מיתרון יחסי על פני אלה שמסוגלים לשמור על קצב אחיד לאורך שעות. גלעד וזוהר הם דוגמא לאנשים שמסוגלים להתחרות חזק בכל מרחק וקשה לראות מישהו אחר מתמודד איתם על התואר השנה.

גלעד מתכונן לתחרות איש הברזל באוסטריה שתערך ביולי הקרוב והתחרות מהווה עבורו חלק מתהליך ההכנה. הוא נהנה מיכולת שחיה משובחת וריצה מעולה. זוהר לעומתו הוא שחיין פחות טוב אולם במהלך חודשי ההכנה האחרונים הוא הצליח לשפר משמעותית את יכולתו במים. להערכתנו גלעד יצא מהמים ראשון עם יתרון של לפחות כ- 2-3 דקות על זוהר שינסה לסגור את הפער במהלך הרכיבה.


גלעד רותם מסיים בהוואי

זוהר התאמן לקראת התחרות הזו באופן ממוקד ועקבי ועל פי הדיווחים הוא נמצא בכושר שיא. נכון להיום זוהר רוכב מצויין וביחד עם הקנונדל והזיפים החדשים בהם הצטייד, קשה לראות מישהו שמתחיל את הריצה לפניו. להערכתנו זוהר יחל את הריצה אחרי כ- 3:00-3:05 שעות מתחילת התחרות. גלעד וזוהר רצים מצויין והתחרות תוכרע כנראה רק בקילומטרים האחרונים תוך כדי ניפוץ שיאי המסלול הקיימים וקביעת זמנים דמיוניים שינועו סביב 4:20-4:22 במקרה של מזג אוויר טוב.
  
מי שעשוי לאיים על שני המועמדים העיקריים הנו אמיר בכר המנוסה שרק לפני שבועיים סיים את מרתון תל אביב בתוצאה מרשימה. גם שוקי סרויה (במידה ויתחרה) כבר עמד על הפודיום של התחרות הזו והוא יודע מה צריך לעשות כדי לעמוד עליו שוב. עופר ורד במיני קאמבק יבוא להוכיח לכולם שהוא לא שכח כיצד להתחרות ולמרות חוסר הנסיון שלו במרחקים הארוכים אין ספק שהוא יתברג גבוה בחמישייה הראשונה. עופר התאמן לאחרונה כמו בימיו הטובים ודבר אחד בטוח-האופניים שלו יהיו הכי נקיים.

העשירייה הראשונה
לבד מהחמישה שהזכרנו, את העשירייה הראשונה צפויים לאייש כמה מאנשי הברזל החזקים בארץ. דני שחור וגל תיכון התאמנו לאחרונה ביחד לא מעט והם נמצאים בכושר רכיבה מצויין. אם שום דבר לא ישתבש בדרך גל צפוי לקבוע את זמן הרכיבה המהיר ביותר בתחרות או לפחות את הזמן השני בטיבו.

ואדים סורייב הוכיח בישראמן האחרון שלנסיון אין מחיר והוא צפוי להתברג במקום מכובד בתחרות. אבנר שמרון עדיין משתפר מעונה לעונה ומתחרות לתחרות וכמו ואדים הוא אחד האנשים היציבים ביותר בסצינת הטריאתלון המקומית. תם מרמלי הוא אחד מרשימת דור העתיד של אנשי הברזל בישראל והוא צפוי להיות במקום טוב ברשימת התוצאות.
 
רוני ניר וירון זלצמן "המבוגרים" יחסית צפויים להתברג במעלה רשימת התוצאות ולייצג בכבוד את אלה שחגגו כבר יומהולדת 40. שניהם רוכבים מעולה ואחרי ה-3:15 של ירון במרתון תל אביב הוא צפוי לקבוע תוצאה שתתן לו הרבה בטחון לקראת איירונמן אוסטריה ביולי.
 

פרויקט מלא"ח ייצא לדרך בטריאתלון עמק הירדן – לפרטים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג