טריאתלון חורשים – אוגוסט 2002

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



כיאה לתחרות ותיקה וממוסדת ,הפותחת את ליגת ספידו, טריאתלון חורשים צריך להיות הקטר שמושך את רכבת הליגה. תחנת מוצא – חוף הצוק. תחנת סיום – אילת.
בדרך תחנות קבועות ותחנות חדשות (תל אביב). אם עד אילת נהנה כמו אתמול, מובטחת לנו נסיעה מהנה.
קצר (רק ספרינט), מהיר (שעתיים וקצת עד אחרון המסיימים והתחרות מאחורינו), מקצה אחד בלבד – ספרינט (שלשות ספרינט מזנק ביחד) ועשוי היטב(well done).

על קו המים התיצבו 300 איש מוכנים לזנק ביחד. חוויה מפחידה להיות בתוך מיקסר של 1200 ידיים ורגליים בתנועות סיבוביות ואכן מספר אנשים הביעו חששם בנוגע לזינוק ההמוני. בפועל
קו הזינוק נמתח לרוחב של 50 מטר כאשר רוב האנשים ממקמים עצמם בהתאם ליכולתם .
ים
הים שגם אתמול גבה קורבנות בחופי ישראל לא היווה בעיה לספורטאינו המצוינים. מהראשונים שיצאו מהמים לאחר כ-10 דקות ועד אחרון השוחים לא נרשמו כל ארועים חריגים.

המסלול סומן היטב באמצעות מצופים היה ברור ולא הותיר מקום לטעויות.


על קו המים – יושב לו…

אופניים
רגע לפני הזינוק לים, בני זילברמן תדרך את האנשים והדגיש היטב את איסור הדרפטינג במהלך קטע האופניים. בתדריכים קודמים (בהם נאסר דרפטינג) לא היתה כזאת הדגשה על הנושא. האם השופטים (בראשותה של אסתר אבזקר) החליטו לשנות גישה ולהיות אקטיבים יותר? בכל אופן במסלול מהיר כמו זה ההבדל בין ביצוע דרפטינג (עבירה על החוק) לאי ביצוע יכול לעשות את ההבדל בין מקום ראשון לשני.
ואכן היתה פסילה – נינה פקרמן ראשונה לסיים, התבשרה בסיום כי נפסלה על ביצוע דרפטינג. היו עוד 3 משתתפים שנפסלו אך פסילתה של פקרמן היתה הבולטת מכולן וללא ספק היתה שם דרמה לא קטנה.
שוב ייאמר לזכות בני זילברמן שהוא טרח לציין את הפסילות פעמים רבות במיקרופון כך שהצדק לא רק שנעשה, הוא גם נראה.
מי יודע אולי בפעם הבאה יזהרו האנשים יותר כשיראו שלחוק יש שיניים. (התנאי הראשון לאי ביצוע דרפטינג הוא להבין מה זה דרפטינג אך יותר ויותר אנשים כבר מבינים את הענין).
קטע האופניים בכל אופן היה סגור היטב ומאובטח ע"י שוטריים לכל אורך הדרך.
ריצה
הריצה בטריאתלון חורשים לא פשוטה וכוללת עליה די תלולה בסיומה. אך עם מים לאורך המסלול וחווית הריצה עם מספר רב של
משתתפים לצידך, העליה הופכת נסבלת מה גם שקרוב מאד לסיומה נמצא שער הסיום.

מנצחים
גברים – האחים לבית אלתרמן מוכיחים שנכון להיום מי שיעצור אותם זה רק הם או הציוד שלהם וודאי לא יריביהם.
ואכן דן אלתרמן פרש בתחילת קטע האופניים לאחר ששבר את הקרנק. אחיו, רן נאלץ להשלים את המשימה לבדו ולמרות חסרונו של אחיו הוא לא התקשה לעשות זאת כאשר הוא חוצה את קו הסיום כ-שתי דקות לפני אורי זילברמן ושי פיפמן.
נשים – נינה פקרמן נפסלה כאמור אך ערערה. הערעור נדון בועדה והתקבל העונש – תוספת של 3 וחצי דקות לזמן. התענוג עלה לה 100 ש"ח (לא יצאה זכאית) אך כבודה ומקומה הראשון נשמר.
פקרמן אמרה לי כי היא לא עשתה דרפטינג למרות שרכבה בקבוצה גדולה ועשתה נסיונות לשמור על חוקי הדרפטינג.
בסיום פקרמן ראשונה, חלי רוזנשטיין שניה ועינת שלו במקום השלישי.


ישנן בנות ישנן בנות.

שוב ראוי לציון עופר ורד המוכשר בן ה-17 שסיים במקום הרביעי.
הערות להמשך, שנה הבאה
האוהדים רוצים לעודד לאורך כל הדרך ולהיות עם יקיריהם בשחייה ובריצה. מה עושים שכולם יהיו מרוצים?
סידורי הסעה – טרח האיגוד והעמיד אוטובוס לרשות המסיימם שייקח אותם בבטחה לחוף הצוק – אותם ואת ציודם. אלא מה – ההסעה יוצאת בסיום הארוע – לאחר הטכס ורוב האנשים כנראה התיאשו ולא חיכו.
על האוטובוס בדרך חזרה ישבו 5 אנשים בלבד.
רוב האנשים מסתבר הסתדרו עם רכבים שהגיעו בהמשך או שפשוט שלבו אימון אופניים בדרך חזרה לחוף הצוק.
פרסים כספיים נתנו רק לגברים. הנשים קבלו מתנות (חמודות כאלה).
אם האיגוד / שופטים מתכננים להגביר את אכיפת הדרפטינג כדאי להודיע מראש ולהזהיר היטב כיוון שעושה רושם שעד כה התחום היה פרוץ או לא נאכף כהלכה. אם מכילים את החוק יש להכיל אותו על כולם ולא לתפוס אדם ולהפוך אותו שעיר לעזאזל.
סיכום
תחרות טובה, מאורגנת למופת ומנוהלת כהלכה שומרת וקובעת סטנדרטים גבוהים.

באמת מגיעה מילה טובה למייקי כץ, מנהל התחרות שדאג להעלות את הרף גבוה יותר ובכך להקשות עליו ועל חבריו מנהלי התחרויות בארועים העתידיים.

קישורים קשורים
תוצאות התחרות

תמונות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג