טקס לזכרו של אור אשכר ז"ל נערך במסגרת TRI כנרת

זכרו של הטריאתלט ואיש הברזל שנרצח בפיגוע בתל אביב צוין רגע לפני הזנקת התחרות בחוף צמח על גדות הכנרת, עם מילים לזכרו, כולל מפי אחיו אייל, ועם דקת דומיה. אליפות ישראל בחצי איש ברזל מוקדשת לציון זכרו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הטקס לזכרו של אור אשכר | צילום: גיא דר

תחרות TRI כנרת יצאה הבוקר (שישי) לדרך, כאשר רגע לפני הזינוק בחוף צמח נערך טקס מרגש ומצמרר לזכרו של הטריאתלט ואיש הברזל אור אשכר ז"ל, אשר נרצח על ידי מחבל בפיגוע בתל אביב לפני כחודש.

בטקס, במעמד אחיו של אור, אייל אשכר נישאו דברים לזכרו של אשכר ז"ל. לאחר מכן, נערכה דקת דומייה לזכרו, אחריה יצאה לדרך התחרות. אליפות ישראל למרחק של חצי איש הברזל, המקצה בו אור התמחה, מוקדשת לציון זכרו של אור, כאשר בני משפחתו הוזמנו גם להעניק את המדליות למנצחים ולמנצחות.

אייל אשכר בדקת הדומיה | צילום: גיא דר

אור היה מוכר לרבים בקהילת טריאתלון המרחקים הארוכים בישראל. רק באוקטובר האחרון הוא השתתף באליפות העולם באיש ברזל בהוואי לאחר שהשיג את הסלוט הנחשק, יש לו גם זמן שיא של 9:52:27 שעות במרחק איש ברזל מאיירונמן טאלין, 2:43:38 שעות ממרתון ולנסיה, ועוד שלל תחרויות מכל העולם. הוא השתתף מספר פעמים במקצה לחצי איש הברזל בישראמן וב-2020 אף הגיע במקום הרביעי בקטגוריית הגיל שלו במקצה זה, וכן היה משתתף דרך קבע בתחרויות ליגת המים הפתוחים של שוונג, ובפרט בפורט2פורט בתל אביב.

לאחר פטירתו, החליטה משפחתו של אור ז"ל לתרום את איבריו והם הושתלו בחמישה אנשים והצילו את חייהם: לבו הושתל בגבר בן 65, הכבד שלו בגבר בן 75, אונת הכבד שלו בתינוק בן שנה, כליה אחת הושתלה בבת 52 וכליה נוספת בבן 59.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג