טקס חלוקת גביעי ליגת המים הפתוחים 2021

אמש הוזמנו למכון ווינגייט כל המנצחים והמנצחות לערב נפלא ובלתי נשכח, על מנת לכבד ולהעניק להם את גביעי הליגה הנוצצים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ליגת המים הפתוחים של ישראל Arena Aquatic League במים פתוחים ליוותה את שחייני ישראל לאורך כל הקיץ האחרון בשלושה משחים שהפכו לשם דבר בקרב השחיינים וביניהם: משחה תנינים, משחה פורט2פורט ומשחה חדרה. מי שהספיק להתחרות באחד המשחים, ראה כיצד משחי הים המובילים בישראל התאחדו לליגה תחרותית אחת שיש בה תחרות אישית ותחרות קבוצתית מאתגרת ומהנה. לאורך העונה אספו השחיינים המובילים ניקוד על כל הופעה וניצחון ולאחר שלושת המשחים התברר מי המנצחים והמנצחות הכלליים ובקבוצות הגיל השונות. אתמול (רביעי) הוזמנו למכון ווינגייט כל המנצחים והמנצחות לערב בלתי נשכח, על מנת לכבד אותם ולהעניק להם את גביעי הליגה הנוצצים.

גביעי ליגת ארנה במים פתוחים | צילום: שוונג

הערב נפתח בהרצאה של דיאטנית הספורט תמר אשלגי-אמירי על תזונת שחיינים למרחקים ארוכים, כיצד יש להיערך תזונתית לפני ובזמן משחה ועוד. אך האירוע המרכזי של הערב היה הגעתו של השחיין מתן רודיטי שכזכור סיים במקום הרביעי במשחקים האולימפיים של טוקיו, שסיפר על היום המרגש בחייו הספורטיביים וכיצד הוא מתאמן לקראת משחים ארוכים ועל טכניקת האימונים שלו. רודיטי שיתף את הקהל ואף ענה על שאלות שהקהל הפנה עבורו. לסיכום הערב הוגשו לשחיינים שחר רסמן על קריירה בינלאומית תחרותית מפוארת, בה זכה במקום ה-16 באליפות העולם במשחה ל-10 ק"מ ובמקום ה-11 באליפות העולם במשחה ל-25 ק"מ. בנוסף לרסמן, גם איילת נגלי וטל סנונית קיבלו מגן הוקרה על היותם השחיינית והשחיין הבולטים בעשור של משחי המים הפתוחים של ה-Aquatic League.

רוצים לראות את כל התוצאות? לחצו כאן

שחר רסמן (במרכז) עם מתן רודיטי והמאמן אמיר עופר | צילום: שוונג

שחר רסמן עם מגן ההוקרה | צילום: שוונג

איילת נגלי בטקס | צילום: באדיבות איילת נגלי

טל סנונית | צילום: שוונג

המאמן גרשון שפע עם גביע הניצחון הקבוצתי | צילום: שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג