טל סנונית עם טיפים ודגשים חשובים לקראת משחה חדרה

לקראת משחה חדרה במפרץ היפהפה של אולגה ולאור הניסיון וההיכרות שלו עם המפרץ מתחרויות קודמות, נותן לנו טל סנונית מספר דגשים וטיפים חשובים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: צלמי שוונג

להרשמה למשחה חדרה לחצו כאן

לקראת משחה חדרה במפרץ היפהפה של אולגה ולאור ניסיוני והיכרותי עם המפרץ מתחרויות קודמות, ברצוני לצרף מספר הדגשים וטיפים חשובים במסגרת ליגת משחי המים הפתוחים בחסות ארנה.

החוף הרחב והפתוח ומרחבי הים, מטעים במעט את הניווט ויוצרים לעתים טעות אופטית יותר מאשר בחופים אחרים כפי שראינו בפורט2פורט או משחה תנינים שם נעזרנו בשובר הגלים והאיים.

לעומת זאת, מומלץ בחוף זה לפני הכניסה לים, להתבונן ולזהות עצמים בולטים, כמו ארובות תחנות הכוח בחדרה, סוכת המציל ועוד סממנים מיוחדים, ולהיעזר בהם בניווט בנוסף למצופים בים.

טל סנונית | צילום: צלמי שוונג

בזכות המרחבים, הים הפתוח ומבנה קרקעית הים, כאן הזרמים יותר משמעותיים – הנגדיים והמקדמים – ולעתים גם באותו הכיוון – צפון או דרום, הם משתנים. במצב זה על השחיינים להיות יותר מרוכזים, להרגיש במהלך השחייה את כיוון את כיוון הזרם ולהגיב בהתאם.

כאשר מרגישים זרם נגדי, מומלץ להשתמש בטכניקת גריפה עם יותר כוח ולא בהגברת תדירות תנועות הידיים הלוקחות הרבה חמצן וגורמות לדופק גבוה והתחמצנות.

והכי חשוב: תיהנו ותשחו באהבה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג