טוקיו 2020: שבירת שיאי עולם במשחים אישיים

חיכינו, חיכינו, והנה זה בא - שיאי עולם במשחים אישיים במשחקים האולימפיים בטוקיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הכתבות והסקירות האולימפיות בשוונג – טוקיו 2020

חיכינו, חיכינו, והנה זה בא – שיאי עולם במשחים אישיים. טיטיאנה סקונמייקר ב-200 מ' חזה וקיילב דרסל ב-100 מ' פרפר עשו את זה. הבריטים, עם תחרות פשוט פנומנלית, שוברים את שיא העולם ב-400 מ' מעורב שליחים מיקס.

 200 מ' חזה 

היא כמעט עשתה את זה במוקדמות, כמעט עשתה את זה בחצי-הגמר, ובגמר היא ולילי קינג האמריקאית היו צמודות עד ה-10 מ' האחרונים, אבל היא עשתה זה – טיטיאנה סקונמייקר הדרום-אפריקאית שוברת את שיא העולם וקובעת 2:18.95, לפני לילי קינג עם הכסף ואני לייזר שבמשחקים האולימפיים הראשונים שלה בגיל 26 זוכה בארד, וכמו בחצי המרחק, הן מביאות שתי מדליות לארה"ב.

 400 מ' מעורב מיקס שליחים 

נבחרת ישראל (אנסטסיה גורבנקו, איתי גולדפדן, גל כהן-גרומי ואנדי מוראז) מסיימת במקום השמיני, בזמן האיטי במעט משיא ישראל, עם 3:44.77. הבריטים שוברים את שיא העולם ומסיימים ראשונים עם 3:37.58.

 100 מ' חופשי נשים 

תחרות פנטסטית לאמה מקיאון האוסטרלית, שגם היא שוברת את השיא האולימפי עם 51.96 וקוטפת את מדליית הזהב. במקום השני סיבון האוגי מהונג-קונג עם מדליית כסף שנייה בתחרות וקייט קמפבל מביאה לאוסטרליה גם את מדלית הארד.

רביעיית השליחים בטוקיו 2020 | צילום: סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל

 200 מ' גב נשים – חצי גמר 

אביב ברזילי מסיימת במקום ה-15 עם 2:12.93, ואמנם לא מעפילה לגמר, אך זה לא מוריד מגודל ההישג שלה, במיוחד בהתחשב בעובדה שהיא רק ברגע האחרון הצטרפה למשלחת.

אביב ברזילי | צילום: סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל

 100 מ' פרפר גברים 

הללויה – קיילב דרסל שובר את שיא העולם שלו, וקובע 49.45. שני סיים האלוף האולימפי והשיאן במרחק הכפול, כרישטוף מילאק, עם 49.68 ושיא אירופי חדש. שלישי, בפער עצום במונחי שחייה, נואי פונטי השוויצרי עם 50.74.

 800 מ' פרפר נשים 

אחרי שהפסידה לטיטמפוס הן בחצי המרחק והן ברבע המרחק, קייטי לדקי זוכה בפעם השלישית ברציפות במדליה במשחה זה עם 8:12.57. היו לה שחיות מהירות מאלה, אבל זהב זה זהב. טיטמוס הפעם מסיימת שנייה עם 8:13.83, כששלישית מסיימת האיטלקייה סימון קוואדרלה לאחר שפספסה את המדליה ב-1,500 מ'.

הכותב הוא מאמן שחייה והעורך של בלוג השחייה "ספרטה"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג