טוקיו 2020: סיפאן חסן מנצחת ב-5,000 מ'; באיולין-טפרי במקום העשירי

ריצה איכותית לסלאמוויט באיולין-טפרי במקצה הגמר שבה ניצחה סיפאן חסן המגה-סטאר של הריצה במשחקים האולימפיים של טוקיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הכתבות והסקירות האולימפיות בשוונג – טוקיו 2020

רבות דובר על מקצה גמר ה-5,000 מ' שהוזנק היום (שני), לאחר שזו הפעם הראשונה, לאחר 45 שנים מאז המשחקים האולימפיים של מונטריאול 1976 עם אסתר רוט-שחמורוב, שלישראל יש נציגות במקצה זה. סלאמוויט באיולין-טפרי, 27, ייצגה את ישראל במקצה הגמר לאחר שעלתה מהמוקדמות והתייצבה ביחד עם עוד 14 רצות ובהן סיפאן חסן המגה-סטאר של המשחקים האולימפיים של טוקיו, שגם ניצחה בתחרות בתוצאה 14:36.79 דק' ומייצגת את הולנד. חסן ישבה בדבוקה מאחור לאורך רוב הריצה ובהקפה האחרונה היא העלתה את הקצב ופתחה פער גדול מאוד על המתחרות שלה עד לסיום.

באיולין-טפרי עשתה קפיצה מאוד גדולה וסייה עשירית בתוצאה 14:54.39 דק'. זוהי תוצאה פחות טובה מאשר השיגה במוקדמות, שכן כזכור היא סיימה שמינית במוקדמות במקצה שלה בריצת ה-5,000 מ' לאחר שקבעה שיא ישראלי חדש עם התוצאה 14:53.43 דק', שהיווה שיפור של כ-6 שניות לשיא הקודם של לונה צ'מטאי-סלפטר. "אני גאה לייצג את המדינה. תודה רבה לכולם. אני מאחלת בהצלחה למארו בעלי במרתון. תן בראש", כך אמרה בראיון עימה שתתייצג על המסלול לתחרות ה-10,000 מ'.

במדליית הכסף זכתה אובירי מקניה שסיימה בתוצאה 14:38.36 דק'. מדליית הארד הלכה לגודאף צגאי מאתיופיה עם התוצאה 14:38.87 דק’.

סלאמוויט באיולין-טפרי | צילום: עמית שיסל הוועד האולימפי בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג