טומרקין לקראת אליפות העולם: "מרגיש טוב במים, יהיה מעניין"

אליפות העולם בבריכות קצרות תיפתח בלילה שבין שני לשלישי במלבורן, אוסטרליה, כאשר שני שחייני נבחרת ישראל ייקחו חלק בתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מירון חרותי ויעקב טומרקין. יישארו בארץ | צילום: באדיבות איגוד השחייה

אליפות העולם בבריכות קצרות תיפתח בלילה שבין שני לשלישי במלבורן, אוסטרליה, כאשר שני שחייני נבחרת ישראל ייקחו חלק בתחרות – יעקב טומרקין ומירון חרותי. טומרקין בן ה-30 יזנק למשחים ל-100 ו-200 מעורב אישי ול-200 גב, וחרותי בן ה-25 ישחה את ה-50 ו-100 חופשי, 50 פרפר ו-50 גב. מוביל את השניים בתחרות המאמן דוד גמבורג.

טומרקין אמר לקראת התחרות: "אני מרגיש טוב במים, מרגיש בטוח בסגנון ונורא מחכה כבר להתחיל להתחרות. אני הולך להתמקד באליפות במשחי המעורב, בשנה שעברה באליפות העולם האחרונה בבריכות קצרות באבו דאבי הצלחתי להעפיל לגמר ב-200 מעורב, ואני אעשה את המקסימום כדי להעפיל לגמר נוסף, וגם ב-100 אולי לעשות גמר ראשון".

"אליפות העולם היא באוסטרליה, אז לקח לנו 30 שעות של מסע כמעט להגיע. פעם ראשונה שלי באוסטרליה, פעם ראשונה שלי בתחרות כאן, אז אני מאוד מתרגש להגיע ליעד חדש, וגם לאוסטרליה שהיא בעצם מדינת שחייה עם עבר וספורטאים מאוד מוכרים ואני מניח שהם יבואו בסגל מלא ומאוד איכותי. יהיה מאוד מעניין להיות שם ולחוות את זה כספורטאי וכשחיין".

מירון חרותי אמר: "אני מרגיש טוב לקראת התחרות, מתאמן הרבה מהירות וכוח במים, ומרגיש מוכן. כמו תמיד אני הכי מתמקד ב-50 חופשי וב-50 פרפר, אבל לא רוצה לשלול שום דבר מה-50 גב וה-100 חופשי, תמיד יכול להפתיע ולהצליח גם במקצים האלו". על חברו לנבחרת טומרקין: "יעקב הוא אבא של הנבחרת, מעניין יהיה להיות רק שנינו, הכימיה טובה, ואני חושב שזה יהיה טוב לנו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג