טדסה גטהון ולונה צ'מטאי סלפטר זכו באליפות ישראל בחצי מרתון

הרץ בן ה-23 שהשווה לפני חודשיים את שיאו הישראלי של מארו טפרי זכה לראשונה בתואר הלאומי בריצה ל-21.1 ק"מ. האתלטית הבכירה בארץ שמרה על התואר שלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טדסה גטהון רץ ישראלי

אליפות ישראל בחצי מרתון התקיימה ביום שישי במתכונת מצומצמת בעמק המעיינות (לא במסלול הרגיל של אליפות ישראל שמתקיימת שם מדי שנה) ובשל הגבלות הקורונה השתתפו בה בסך הכל 28 רצים ו-5 רצות (עלית).

נהנה משנה מצוינת. טדסה גטהון | צילום: טיבור יגר, באדיבות איגוד האתלטיקה

הריצה לגברים היתה איכותית והמנצח היה טדסה גטהון, שסיים את המרחק (21.1 ק"מ) בזמן של 1:02:09 שע'. גטהון בן ה-23 נהנה משנה מצוינת כשלפני חודשיים השווה את שיאו הישראלי של מארו טפרי כשסיים במקום ה-25 באליפות העולם בפולין בזמן של 1:00:52 שע'. הפעם הוא קבע את התוצאה הטובה ביותר שנמדדה במסגרת אליפות ישראל למרחק הזה, וגם במקרה הזה הוא הקדים את טפרי שסיים שלישי בזמן של 1:02:58 שע'. מי שסיים שני (אך לא מוכר כסגן אלוף ישראל מאחר ועדיין אין לו אזרחות ישראלית) הוא תחלואיני מלקה עם זמן של 1:02:21 שע'.

ראוי לציין ש-6 הרצים הראשונים (כולל גודדו בלצ'או, איימרו עלמיה וימר גטהון) הצליחו לרדת מזמן של 1:04 שע' כך שהעומק בריצה הזאת היה מרשים.

בתחרות לנשים לונה צ'מטאי סלפטר שמרה על התואר שלה כאלופת ישראל כשהפעם היא סיימה בזמן של 1:13:38 שע'. היא הקדימה בפער משמעותי את לימור גוטפריד שסיימה שנייה (1:21:40 שע') כשמי שסיימה שלישית היתה מינטמאר ביקאיה עם 1:23:01 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג