חשש לביטול טריאתלון נשים

ביטולי תחרויות בישראל הופך לשגרה. לאחר ביטול מרוץ קטעים ברמת הגולן, קיומו של טריאתלון אקסלנס למרות הכפלת העלויות עכשיו מתברר כי דרישות המשטרה העלו את עלות סגירת הכבישים בטריאתלון הנשים ביותר מ- 400%
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביטולי תחרויות בישראל הופך לשגרה. לאחר ביטול מרוץ קטעים ברמת הגולן, קיומו של טריאתלון אקסלנס למרות הכפלת העלויות עכשיו מתברר כי דרישות המשטרה העלו את עלות סגירת הכבישים בטריאתלון הנשים ביותר מ- 400%

מאת:מערכת שוונג


במשך 18 שנים מתקיים טריאתלון הנשים לזכרה של תמר דבוסקין ז"ל אשר נדרסה בתאונת פגע וברח. הטריאתלון הפך לאחד מאירועי הנשים הגדולים והחשובים בישראל בכלל ובספורט הישראלי בפרט.

מאז החל להתקיים טריאתלון הנשים הוא צבר אהדה בקרב
הספורטאיות
הישראליות וגדל עד למספר של 1400 משתתפות. חלקן מתחרות בענפים
אחרים ומגיעות רק לטריאתלון הנשים בכל שנה.

דן דבוסקין,אביה של תמר ז"ל אשר הקים את העמותה והוא המנהל של טריאתלון נשים, מצוי בקשר עם המשטרה לכל אורך השנים בהן מתקיימת התחרות. גם השנה הוא היה בקשר עם המשטרה כדי לסגור את הכבישים לטובת קיום הטריאתלון אך הפעם הוא הופתע מהדרישות.


1400 מתחרות בטריאתלון הנשים 2010- סכנת ביטול של התחרות השנה
צילום: זאב שוורץ


על הקשיים הגדולים סיפר דן דבוסקין: "שבועיים לפני התחרות הציבה המשטרה דרישה לשכירת מהנדס תנועה שיגיש תוכנית לסגירת הכבישים. עלות המהנדס היא 8,000 שקלים ועלות כל סגירת הכבישים לפני שנה הייתה 13,000 שקלים"

נכון לרגע כתיבת שורות אלו ההערכה היא כי סגירת הכבישים בטריאתלון הנשים תגיע ל- 55,000 שקלים. דן דבוסקין שלח מכתב לשרת הספורט,לימור לבנת, ושטח בפנייה את "העלויות הבלתי מתקבלות על הדעת" של המשטרה ובו גם כתב כי אם לא ימצא פתרון לנושא בימים הקרובים העמות להעצמת נשים בספורט על שם תמר דבוסקין ז"ל תאלץ לבטל את התחרות.

מחר יתקיים דיון בו ישבו נציגי משרד הספורט,
מינהל הספורט והמשטרה בניסיון למצוא פתרונות. דודו מלכא (סגן ראש מינהל הספורט והספורט ההישגי) אמר לקראת הדיון: "אנחנו צריכים לבחון את הכל ואני רוצה להאמין שזה יעזור כבר השנה ואם לא אז בשנים הבאות"

לא ניתן היה לקבל את תגובת המשטרה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג