חצי איירונמן טבריה || המנצחים והמנצחות בתחרות

הבוקר הוזנקה תחרות חצי איש ברזל בטבריה בה לקחו חלק טריאתלטים במקצה של יחידים ושלשות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק התחרות | צילום: בני דויטש. באדיבות קבוצת קומטק

לראשונה בישראל התקיימה הבוקר בטבריה תחרות חצי איש ברזל של איירונמן, בה לקחו חלק 2,250 מתחרים במקצה היחידים והשלשות. התחרות המורכבת הזו שנולדה לפני 43 שנים בארה"ב, כוללת 1.9 ק"מ שחייה בכנרת, 90 ק"מ רכיבה ולסיום חצי מרתון. התחרות הוזנקה למרגלות מלון חוף גיא שבטבריה בשעה 6:15  בבוקר ולוותה על ידי הכרוז המפורסם של התחרות, פול קיי, שלוקח חלק בתחרויות בעולם, מכיר אותו ואת סגנונו.

זינוק התחרות | צילום: בני דויטש. באדיבות קבוצת קומטק

את התחרות הוביל לכל אורכה הטריאתלט דן אלתרמן, שניצח מבין הישראלים בישראמן המלא ב-2019, כאשר רועי זוארץ, שסיים ראשון מבין הישראלים בחצי המרחק בישראמן 2018, נלחם על מנת לקחת את ההובלה אך לבסוף אלתרמן סיים ראשון וניצח את התחרות בזמן של 4:10:30 שע', כאשר את הריצה עשה בקצב ממוצע של 3:50 דק' לקילומטר וסיים אותו ב-1:21 שע'.

"היו תנאים לא פשוטים, היתה לי שחייה לא כל כך טובה ואני חוזר מפציעת שבר מאמץ שלא רצתי בגללה שלושה חודשים, אבל אני 30 שנה פה בתחרויות ועדיין היתה לי מטרה לנצח את התחרות בישראל. אני רוצה להגיד תודה למאמן שלי אילן אולמן שעזר לי לכל אורך הדרך – אני אנוח ואתאושש ובינואר אני אתחרה בישראמן", סיפר אלתרמן בסוף התחרות.

מנצחים חצי איש ברזל – גברים
1. דן אלתרמן, 4:10:30 שע'
2. רועי זוארץ, 4:16:36 שע'
3. ענר שרמן, 4:19:17 שע'

מנצחות חצי איש ברזל – נשים
חצתה ראשונה את קו הסיום מבין הנשים אנטונינה רזניקוב שסיימה בתוצאה 4:41:37 שע' (אלא שעל פי תקנון התחרות מדובר בתחרות לחובבים שבה מקצוענים אינם זכאים למיקומי הניצחון האמיתיים שלהם. משום כך אנטונינה רזניקוב למרות שסיימה ראשונה לא עלתה על הפודיום).

אלו שלושת המקומות הראשונים בנשים (על פי המארגנים)
1. מאיה ממן, 5:01:38 שע'
2. אירנה מאזין, 5:04:07 שע'
3. סופיה קורזונינה, 5:05:20 שע'

זה הזמן להירשם לישראמן 2022



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

  • טריאתלט הגיב:

    הראשונה לא ניצחה?
    מה?

  • מיין-קון מצוי הגיב:

    גם לי הדבר נראה מוזר. האם חזרנו כחצי מאה לאחור? מה בדיוק ההגדרה של מקצוען לעומת חובב? גם האחרונים (מבין אלה שנטלו חלק בתחרות) נהנים (לגמרי בצדק), למשל, מתמיכה של מעניקי חסויות שונים.

תגובות סגורות

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג