חלומות באספמיה: הרכש הספרדי החדש של סייקלינג אקדמי

מנצח סדרת מרוצי ״גביע ספרד״, אנטוניו אנגולו, חתם עם סייקלינג אקדמי הישראלית על חוזה וילבש את מדיה כבר מחרתיים בטור של פולין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קבוצת הרכיבה המקצועית הישראלית סייקלינג אקדמי החתימה אתמול (שלישי) את אנטוניו אנגולו (23), רוכב צעיר שנחשב למוכשר בארצו ספרד. אנגולו, שהוכתר השנה כמנצח של סדרת מרוצי ״גביע ספרד״, חתם עם הקבוצה וילבש את מדיה כבר מחרתיים (שישי) בטור גדול בפולין.

63259.1

הוכתר השנה כמנצח של סדרת מרוצי ״גביע ספרד״. אנטוניו אנגולו | צילום: סייקלינג אקדמי

התהפכות המגמה ב-180 מעלות

החיזוק הספרדי החדש של הקבוצה הישראלית, היה בבחינת תסריט כמעט דמיוני רק לפני חודשים ספורים, שכן ספרד היא אחת מארצות האופניים המפותחות ביותר באירופה, פס ייצור של רוכבי על שזכו במרוצים הגדולים ביותר בעולם מזה עשרות רבות של שנים לרבות ״הטור דה פראנס״. עד כה, רוכבים ישראלים התדפקו על דלתות של קבוצות מאירופה וביניהן ספרד. ניתן לומר כי ההחתמה הזו של הרוכב הספרדי היא התהפכות המגמה ב-180 מעלות.

״אני יודע שזה נשמע מפתיע״, מדווח לשוונג מנהל הקבוצה רן מרגליות, ״אבל העובדה היא שהמצב הכלכלי הקשה בספרד יצר מצב שבו רוכבים ספרדים צעירים מוכשרים פשוט לא מקבלים הזדמנות. דור שלם של רוכבים פשוט נמחק. ואנחנו, כקבוצה ישראלית שמאמינה בלהעניק הזדמנות לרוכבים כשרוניים, הרגשנו שהוא ראוי לכך. הוא יעזור לנו לגדול ולנצח ואנחנו נעזור לו לקבל את הבמה בדיוק כפי שאנחנו עושים זאת עם הרוכבים הישראלים שלנו״.

כזכור, הקבוצה הצליחה בששת החודשים האחרונים לבלוט לא פעם בזכות מה שנראה כמדיניות של הענקת במה לרוכבים צעירים מהארץ ומאירופה. רוכביה, ביניהם ארבעת הישראלים שלה, השיגו עד כה 12 נצחונות , מחצית מהם באירופה".

לאחר שפגש את חבריו החדשים לקבוצה סיפר אנגולו כי עקב אחרי הקבוצה הישראלית וראה שהם מצליחים, ״מאוד שמחתי שהם פנו אלי. בספרד קשה יותר ויותר לקבל הזדמנויות, וכאשר פונה אליך קבוצה ישראלית ומציעה לך לחתום על החוזה המקצועני הראשון שלך אז למה לא בעצם". בהמשך לכך, הבטיח אתמול מרגליות שהגיוס החדש לא ישנה את התמהיל הישראלי של הקבוצה והודיע שהקבוצה מתכוונת לגייס רוכב ישראלי חדש כבר אחרי אליפות ישראל בסוף יוני, ״אנחנו בראש וראשונה קבוצה ישראלית ורוצים שהרוכבים הישראלים הטובים ביותר יתחרו״.

צילום עמוד הבית: סייקלינג אקדמי


 

עדיין לא חברים של שוונג בפייסבוק? הצטרפו עכשיו וקבלו את כל התכנים הכי מעניינים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג