חיימי ושפירא אלופי ישראל במרתון אופני הרים

באליפות ישראל במרתון אופני הרים שהתקיימה הבוקר בגלבוע, זכו שלומי חיימי ועומר שפירא בתואר אלופי ישראל ובחמישי הקרוב כבר יוזנקו רוכבי נבחרת ישראל באופני הרים לתחרות שלבים בינלאומית "אפיק ישראל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פודיום נשים אליפות ישראל במרתון אופני הרים 2015 צילום: סיגמא אופניים
פודיום נשים אליפות ישראל במרתון אופני הרים 2015 צילום: סיגמא אופניים

היום התקיימה אליפות ישראל במרתון אופני הרים (XCM) באזור הגלבוע שאורגנה על ידי מועדון 500 וואט ואיגוד האופניים ולקחו בה חלק למעלה מ-250 רוכבים ורוכבות. המסלול היה מגוון ומאתגר ואורכו כ-72 ק"מ שכללו טיפוס שלוש פעמים ממעיין חרוד לפסגת הגלבוע.

פודיום אליפות ישראל במרתון אופני הרים 2015 צילום: סיגמא

שלומי חיימי מקום ראשון באליפות ישראל במרתון אופני הרים 2015 | צילום: סיגמא אופניים

במקום הראשון הגיע שלומי חיימי אחרי מאבק צמוד עם רונן אליס. השניים רכבו יחד במשך כל המרוץ והוא הוכרע רק במטרים האחרונים בספרינט הסיום בו הקדים חיימי את אליס וקטף שוב את גביע האליפות. במקום השלישי סיים גיא זלסר. הניצחון במרוץ העניק לחיימי עוד 10 נקודות לדירוג העולמי. בגזרת הנשים קטפה עומר שפירא את המקום הראשון לאחר שהקדימה את מורן תל-פז ורותם גפינוביץ'.

פודיום נשים אליפות ישראל במרתון אופני הרים 2015 צילום: סיגמא אופניים

עומר שפירא מקום ראשון באליפות ישראל במרתון אופני הרים 2015 | צילום: סיגמא אופניים

ביום חמישי הקרוב יזנקו רוכבות ורוכבי הנבחרת לתחרות בינלאומית הגדולה ביותר שמתקיימת השנה בישראל, "הוט אפיק ישראל". תחרות בת שלושה ימים ומדורגת ברמה S2 ומעניקה ניקוד רב לדירוג העולמי. מסלול התחרות כולל 292 ק"מ באזור מגידו והכרמל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג