חיימי וגפינוביץ' הם אלופי ישראל באופני הרים לשנת 2015

באליפות שהתקיימה היום (שישי) בבית היערן שעל הר הכרמל, ניצחו שלומי חיימי ורותם גפינוביץ' שהוכתרו כאלוף ואלופת ישראל באופני הרים קרוס קאנטרי אולימפי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באליפות שהתקיימה בבית היערן שעל הר הכרמל, יצאו הרוכבים למסלול של 4.7 ק"מ בו השתתפו בה למעלה מ-300 רוכבות ורוכבים במקצה העילית גברים הקרב היה כצפוי בין חיימי ובין רותם ישי. את ההקפה הראשונה מתוך 6 סיימו חיימי וישי ביחד עם דבוקה בת חמישה רוכבים, והיה ברור כי המרוץ יהיה טקטי ומותח.

שלומי חיימי

חמש פעמים אלוף ישראל. שלומי חיימי | צילום: איגוד האופניים

בהקפות הבאות היריבים של חיימי וישי נשרו מדבוקת החוד והותירו את השניים להיאבק על התואר. השניים רכבו צמודים כאשר איש לא מאפשר ליריבו לפתוח פער עד להקפה האחרונה. חיימי התקיף את ישי בהקפה האחרונה ופתח פער של כ-30 שניות. ישי אשר נתקע עם נפילת שרשרת בהקפה האחרונה, לא הצליח לסגור את הפער וחיימי זכה בפעם החמישית בתואר אלוף ישראל. זמנו של חיימי בתום התחרות עמד על 1:29:52 שעה. ישי סיים בפיגור של 28 שניות. גיא זסלר בן ה-20, ברכיבה מרשימה, הצליח לסיים במקום השלישי בזמן של 1:33:34 שעה, לצבור 70 נקודות לדירוג העולמי (בנוסף ל-110 לחיימי ו-90 לישי) ולבסס את מעמדו כרוכב השלישי של ישראל לקראת 10 החודשים הבאים בהם ניתן לצבור ניקוד להשגת הקריטריון הבינלאומי לאולימפיאדת ריו 2016.

65034.2

חיימי (שני משמאל) וגפינוביץ' (שנייה מימין) עם אלופי הנוער נעמה נוימן וגל שרף | צילום: איגוד האופניים

בנשים הפגינה גפינוביץ' שליטה במרוץ מן הפתיחה, סיימה 5 הקפות בזמן של 1:35:50 ש' וזכתה בדאבל לאחר שניצחה גם באליפות ישראל בכביש לפני שלושה שבועות. במקום השני סיימה נגה כורם בזמן של 1:40:33 ש', ובמקום השלישי סיימה מגאן בלצר בזמן של 1:41:22 ש'. השבוע תמריא הנבחרת לאליפות אירופה שתתקיים באיטליה בסוף השבוע הקרוב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג