חוזרים לכינרת! TRI כינרת חוזר ובגדול לקראת 75 שנה לישראל

ההתרגשות בשיאה לקראת חזרתו של הטריאתלון האיכותי ב-14 באפריל 2023, מספרינט ועד חצי איש ברזל ומסלול מיטבי לספורטאים. ההרשמה נפתחה, הנחות מיוחדות לנרשמים גם לישראמן 2024 ולחברי איגוד הטריאתלון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טריאתלון כינרת. חוזרים ובגדול! | צילום: צלמי שוונג

כנסו להרשמה ל-TRI כינרת

אחת מתחרויות הטריאתלון הוותיקות והמהנות בארץ, TRI כינרת, חוזרת לשוונג עם מהדורה מיוחדת לקראת חגיגות 75 שנה לישראל. שימו לב, התחרות תיערך ביום שישי, 14 באפריל, רגע לפני שנציין את יום העצמאות, ותכלול מגוון מקצים: החל מהספרינט, דרך השלשות ועד למרחק חצי איש ברזל.

התחרות מהווה בין היתר גם הכנה לקראת תחרויות הקיץ שמתקיימות באירופה, וצפויה להוות מוקד משיכה למאות טריאתלטיות וטריאתלטים מובילים בכל קבוצות הגיל. ההרשמה לתחרות למקצים הבודדים נפתחת כבר היום (שלישי) באתר, כאשר לספורטאים שיירשמו לישראמן 2024 תינתן הנחה מיוחדת, כמו גם הנחה נוספת לחברות וחברי איגוד הטריאתלון. פרטים נוספים לאופן קבלת ההנחות באתר התחרות.

המסלול עצמו יהיה מיטבי עבור הספורטאים, כאשר הזינוק יהיה מחוף צמח, שטחי ההחלפה שניהם יהיו בבית בנדל הסמוך לצמח, מסלול הרכיבה היפהפה יהיה לאורך חופי הכינרת תחילה לכיוון מזרח ולאחר מכן לכיוון צפון הלוך וחזור, כאשר גם שער הסיום יהיה בבית בנדל. המסלולים המלאים למרחקים השונים נמצאים גם הם כבר עכשיו באתר התחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג