חאבייר גומז ניצח בצ'אלנג' וונאקה בניו זילנד בחצי מרחק

הספרדי שנחשב לאחד הטריאתלטים הטובים בכל הזמנים במרחק האולימפי, ממשיך לככב גם במרחק הארוך יותר והפעם ניצח בתחרות בסבב הצ'אלנג' וגם שבר שיא מסלול בחצי מרתון בדרך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חאבייר גומז טריאתלט ספרדי

חאבייר גומז לא רק זכה באליפות העולם בטריאתלון חמש פעמים, הוא גם ניצח פעמיים באליפות העולם בטריאתלון למרחק חצי איש ברזל, ומקומו בצמרת העולמית במרחק שכולל 1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ רכיבה וחצי מרתון הוא טבעי לגמרי.

רגיל לנצח גם תחרויות חצי איש ברזל. חאבייר גומז | צילום: Nicola Pfund

בסוף השבוע התחרה גומז בתחרות חצי איש ברזל של סבב צ'אלנג' שהתקיימה  בוונאקה שבניו זילנד. גומז ניהל קרב צמוד מול בריידן קרי הניו זילנדי, ואחרי 12 ק"מ של ריצה הספרדי ניסה לברוח. קרי הגיב נצמד אליו בחזרה, וכמעט וסיכן את הניצחון שלו. בסופו של דבר גומז שבר את שיא חצי המרתון במסגרת התחרות כשרץ בזמן של 1:12:39 שעה וסיים בזמן כללי של 3:57:27 שע'. אילו קרי הגיע לקו הסיום 17 שניות אחריו, במקום השלישי סיים ג'סי תומאס האמריקאי בזמן של 3:59:33 שע'.

אנאבל לוקספורד האוסטרלית, שהיא מדליסטית ארד באליפות העולם באיש ברזל משנת 2013, ניהלה קרב צמוד בתחרות לנשים מול לורה סידול הבריטית. לוקספורד יצאה ראשונה מהמים בשיא מסלול של 25:49 דק', סידול עקפה אותה ברכיבה במסלול שכלל לא מעט עליות וסיימה אותה בשיא מסלול של 2:27:26 שע', אבל לוקספורד עברה אותה שוב בחצי המרתון שאותו היא רצה בזמן של 1:24:00 שע' בדרך לניצחון בשיא מסלול חדש, 4:27:02 שע'. סידול סיימה שתי שניות אחריה ושלישית סיימה אמליה ווטקינסון הניו זילנדית בזמן של 4:38:11 שע'.

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג