חאבייר גומז ניצח בפעם השנייה באליפות העולם בחצי איש ברזל

הספרדי שנחשב לאחד הטריאתלטים הטובים בכל הזמנים במרחק האולימפי, רשם תואר שני בקריירה במרחק הארוך יותר וגבר על יריבים מהסבב כמו גם על אנשי ברזל מובילים. דניאלה ריף ניצחה בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חאבייר גומז הספרדי, אחד הטריאתלטים הטובים בכל הזמנים, זכה אתמול (ראשון) בפעם השנייה בקריירה באליפות העולם בטריאתלון למרחק חצי איש ברזל. גומז, 5 פעמים אלוף עולם במרחק האולימפי, סיים את התחרות בצ'טאנוגה שבארצות הברית בזמן של 3:49:45 שע'. הוא שחה 1.9 ק"מ בזמן של 24:09 דק', רכב 90 ק"מ בזמן של 2:12:27 שע' ורץ חצי מרתון ב-1:10:30 שע'. גם ב-2014 זכה גומז בתואר העולמי במרחק הזה. 

חאבייר גומז טריאתלט ספרדי

בריצה הוא היה בלתי ניתן לעצירה. חאבייר גומז | צילום: Nicola Pfund

בין יריביו של גומז הפעם היו אלוף העולם לשעבר במרחק איש ברזל, סבסטיאן קינלה הגרמני, טים דון הבריטי שהוא שיאן העולם במרחק איש ברזל בסבב האיירונמן, ויריבו של גומז מהמרחק האולימפי בן קאנוט, שיצא ראשון מהמים והמשיך להוביל בקטע הרכיבה. בחצי המרתון אף אחד לא הצליח להתקרב למהירות של גומז, שהבטיח את ניצחונו בקטע הריצה. קאנוט היה איטי ממנו בקרוב לשש דקות בחצי המרתון, אבל זה הספיק לו כדי לסיים שני בזמן כללי של 3:51:06 שע', כשטים דון סיים שלישי עם 3:51:59 שע'.

בסיום התחרות התייחס גומז לקרב על המסלול ואמר: "בן קאנוט היה מדהים ברכיבה, ניסיתי להישאר קרוב אליו אבל בסוף העלייה ראיתי את הוואטים שלי והבנתי שאני חייב להאט. בקטע הריצה לקחתי סיכון בהקפה הראשונה, הייתי צריך לרוץ לאט יותר". 

בתחרות לנשים שנערכה לפני כן ניצחה דניאלה ריף השוויצרית בזמן של 4:11:59 שע'. זה היה התואר השלישי שלה באליפות העולם לחצי המרחק, ובנוסף היא זכתה גם בשני תארים במרחק המלא בהוואי. אמה פאלאנט הבריטית סיימה שנייה בזמן של 4:18:36 שע' ולורה פיליפ הגרמניה שלישית (4:19:40 שע').




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג