וולוו צ'אלנג' – מרתון אופני הרים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

צילום: טל זטהר

תחרות הולוו צ'אלנג' שהתקיימה בשבת היתה פסטיבל האופניים הגדול ביותר מזה זמן רב והשתתפו בו יותר מ- 600 מתחרים . הוולוו צ'אלנג' היא תחרות אתגר עם אופי מרתוני, כלומר, מסלול ארוך וחווייתי, מרחקי רכיבה ארוכים. בדומה לטראנס אלפ צ'אלנג', תחרות השטח האירופאית הקשה בעולם, תחרות ה- Volvo Challenge היא תחרות בין זוגות. כל זוג צריך לרכוב ביחד את כל מסלול התחרות, לעבור ביחד בכל נקודות הביקורת הפזורות במסלול, ולחצות ביחד את קו הסיום. הזוגות בקטגוריות שונות: נשים (אישה-אישה); מעורב (אישה-גבר) ;גברים (גבר-גבר).

מסלול התחרות הקיף את הכרמל הדרומי (בקעת כרם מהר"ל) ועבר בין יערות אלונים ומטעים. המסלול דרש יכולות רכיבה טכנית ברמת בינונית וכושר סיבולת גבוה.


פודיום המנצחים

במקצה האתגר ארוך 81 ק"מ (3 הקפות של 27 ק"מ) ניצחו צמד הגברים הבכיר ניל אובריאן מקבוצת CTC ואייל רהט מקבוצת בכל אופן גולן עם זמן של 3:46:46 שעות. הם הקדימו באופן משמעותי של 12:57 דקות את גל צחור ואילן אידלסון מקבוצתCTC שהגיעו בזמן 3:59:03 שעות. למקום השלישי הגיעו דרור פקץ' (גארי פישר) ודורון אמיץ V.C חולון בזמן של 4:09:35.


רוכבים רבים ניצלו את חג פורים וחבשו מסכות על הקסדות

במקצה האתגר בינוני גברים-בוגרים באורך של 54 ק"מ (2 הקפות של 27 ק"מ) ניצחו אלעד פלטין CTC ושירי אסף בזמן של 2:38:30 ולמקום השני הגיעו אריאל אוקנין ובירנבאום איתי בפער ניכר אחריהם של 13:23 דקות. במקצה האתגר בינוני גברים-צעירים הגיעו הרוכבים שלומי חיימי וניצן מרגלית בזמן מרשים של 2:27:30 וכך הציגו פער של 11 דקות על הרוכבים הבוגרים במקצה שלהם.



במקצה האתגר בינוני מעורב- בוגרים הגיעו ראשונים צמד הרוכבים קרן מורג ורוני מרקוביץ בזמן של 2:46:14 שעות בפער של 1:03 דקות הגיעו הצמד ענבר רונן וגלי רונן CTC בזמן של 2:47:17.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג