התמונה המצמררת של הטריאתלטית נעמה לוי בקמפיין להחזרת החטופים

כחלק מ"קמפיין השחזורים" בו מוצגות תמונות משפחתיות של החטופים לפני 7.10, ושחזור התמונות בלעדיהם אחריה, מוצגת הטריאתלטית בת ה-19 בתמונה עם אחיה, כשבתמונה השנייה היא חסרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קמפיין השחזורים עם נעמה לוי | צילום: שרון דרעי

כבר 109 ימים ש-136 חטופים נמצאים בשבי חמאס בעזה. אחד הקמפיינים שעלו ותפסו תאוצה בקריאה להשבתם היה "קמפיין השחזורים", בו מופיעה כעת גם הטריאתלטית החטופה נעמה לוי בת ה-19, בתמונה מצמררת. במסגרת הקמפיין, מוצג צילום של נעמה עם שלושת אחיה מיולי 2023, כשלצידו התמונה המשוחזרת, בה אחיה עומדים בדיוק באותו המקום, אולם הפעם היא חסרה בתמונה, והחיוכים שהופיעו בתמונה המקורית נמחקו מפניהם גם הם כשהיא לא שם.

לכתבות נוספות בנושא:
צפו: מעל 1,000 רכבו למען השבתה של הטריאתלטית נעמה לוי
"אנחנו חזקים", כתבה משפחתו של החטוף אביתר דוד, וקהילת הריצה התגייסה למענם

136 רוכבים למען 136 חטופים: אירוע מרגש במיוחד בוולודרום בת"א

"קמפיין השחזורים" שיזמה שרון דרעי, כלתו של חיים פרי (79) שנחטף לעזה מביתו בקיבוץ ניר עוז, הוא קמפיין המבוסס על שחזורי תמונות מאלבומי משפחה של החטופים: תמונות משפחתיות עם החטופים לפני ה-7.10 ושחזור שלהן בלעדיהם. מטרת הקמפיין היא להדהד את המסר שהאדם שהיה פה לפני רגע, נחטף מביתו, וממשפחתו, ומאהוביו שמחכים לשובו. הקמפיין נועד להעמיד את הדחיפות בשחרורם של החטופים במרכז הדיון הציבורי, ולהגיע לליבם של מקבלי ההחלטות.

קמפיין השחזורים עם נעמה לוי | צילום: שרון דרעי

הפרויקט נולד מספר שבועות אחרי אסון שבעה באוקטובר, כשבעלה של שרון, ליאור – בנו של חיים פרי, ואחותו נעם, נסעו לביתו של אביהם בקיבוץ, להתראיין לכתבת חדשות. כשהסתיים הראיון, ליאור התיישב בפתח הבית, ונזכר בצילום ששרון הראתה לו ערב קודם, שצילמה בחופשת פסח 2022 בקיבוץ. בצילום יושבים חיים וליאור להנאתם וקוראים עיתונים בפתח ביתו של חיים. הוא ביקש מאחותו לצלם אותו שוב באותו מקום, כשחיים איננו וההרס נוכח, ושלח לשרון את התמונה המשוחזרת.

שרון דרעי: "התבוננתי בתמונה החדשה ארוכות, והמוח התקשה להכיל את ההבדלים. הכסא ריק, וחיים איננו. באותו ערב חיברתי בין שתי התמונות, הוספתי את הכיתוב 'מחכים' והעליתי לפייסבוק. התהודה הגדולה שהצילומים קיבלו, גרמו לי להבין שזה יהיה הקמפיין החזק שחיפשנו, שיחבר את הצופה מיידית לדחיפות שבהחזרת החטופים".

קמפיין השחזורים עם חיים פרי | צילום: שרון דרעי

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג