התחרות צמודה: מי יהיה אלוף ליגת המשחים של ארנה במים פתוחים?

מי תהיה הקבוצה המנצחת ומי יהיו האלופים בקבוצות הגיל? המתח בעיצומו ולקראת שני המשחים האחרונים אנו מביאים לכם את הניקוד המצטבר של המובילים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה פורט2פורט | צילום: צלמי שוונג

הרשמה מהירה למשחה חדרה הקרוב

לניקוד ליגת Arena Aquatic League

ליגת המים הפתוחים של ישראל Arena Aquatic League בחסות ארנה כוללת חמישה משחים ובהם: משחה דולפין אשדוד, פורט2פורט, משחה תנינים-הרפתקאות האיים, משחה חדרה וסוגר את הרשימה משחה עמק חפר. מי שהספיק להתחרות באחד מהמשחים ראה כיצד משחי הים המובילים בישראל התאחדו לליגה תחרותית אחת שיש בה תחרות אישית ותחרות קבוצתית. בסיום הליגה יוכתרו גם האלופים האישיים בקבוצות הגיל, וגם הקבוצה האלופה במים הפתוחים. אך לפני סיום הליגה בואו נראה מי מוביל נכון לעכשיו בטבלה לאחר המשחה השלישי בליגה.

שחייניות ושחייני נבחרת ישראל התחרו במשחים והפגינו יכולות גבוהות וביניהם: זיו כהן מהפועל ירושלים, מאור גורלניק מהפועל בת ים (שחיין האקדמיה), יונתן אחדות, אווה פביאן מהפועל בית שמש, טל אשכנזי, לילי שגיא מהפועל עמק חפר, יותם ורשבסקי, אשכול מזור, עדן גולדנברג, גל אבלס ועוד.

 ניקוד קבוצתי 

התוצאות כרגע לאחר שלושת המשחים שהתקיימו מראים לנו כי בצמרת התחרותית יש קרבות צמודים גם בתחרות האישית בקבוצות הגיל וגם בתחרות הקבוצתית.

כך למשל אם נסתכל על טבלת הקבוצות המובילות לאחר שלושה משחים מתוך החמישה, נוכל לראות כי קבוצת "אקוותיקים", אותה מאמן גרשון שפע מובילה עם 701 נקודות. במקום השני נמצאת קבוצת "עולם המים" עם 437 נקודות. במקום השלישי והרביעי נמצאות בהתאמה בטבלה קבוצת easyswim עם 276 נקודות ו"כרישי וקנין" עם 156 נקודות. במקום החמישי נמצאת קבוצת מכבי אשדוד ולה 135 נקודות. במשחה הקרוב בחדרה יהיה ניתן לשפר את התוצאות וליצור שינוי עבור כל אחת מהן.

 ניקוד קבוצות גיל 

קבוצות הגיל מחולקות לפי עשורים וגם כאן התחרות היא צמודה לפחות בחלק מהם. כך למשל בקבוצת הגיל 50-59 ניתן לראות כי המוביל כרגע הוא עדי סגל מוביל את הקטגוריה ולזכותו עד כה 45 נקודות. בנשים מובילה את קטגוריית הגיל הנ"ל מובילה עם 42 נקודות לריסה אוסטלוב.

משחה תנינים | צילום: צלמי שוונג

בקבוצת הגיל 40-49 מוביל את הקטגוריה נירי רטר (אקוותיקים) עם 42 נקודות ובקרב הנשים מובילה הלה גבעוני (אקוותיקים).

בקרב הצעירים יותר עד גיל 20, ניתן לראות כי טל יהודה (הפועל כפר סבא) מוביל כעת בבטחה עם 39 נקודות ומאחוריו מאור גורלניק עם 30 נקודות במקום השני. אצל הנשים עד גיל 20, אנו רואים כי ליה קצב צברה 24 נקודות ורק שתי נקודות מפרידות בינה לבין המקום השני בה נמצאת גל אבלס עם 22 נקודות.

בקבוצת הגיל 30-39 מובילים את הטבלה שגיא כהן (מכבי חיפה כרמל) עם 42 נקודות ובנשים מאיה מנדל (אקוותיקים) עם 45 נקודות.

בקבוצת הגיל 60-69 מוביל עם הניקוד הגדול ביותר טל סנונית (אקוותיקים) עם 45 נקודות. בנשים נמצאת רונדה ניסמן (אקוותיקים) ולזכותה 45 נקודות גם כן.

עוד זווית מעניינת היא גילאי 70-79 בגברים, שם ניתן לראות כי מיכאל אלטר גרינשפן עם 33 נקודות מצטברות מוביל בפער קטן על המקום השני בו נמצא אוי אראל עם 30 נקודות. אצל הנשים באותה קטגוריה מובילה סטלה הולדשטיין (אקוותיקים) עם 42 נקודות.

בקבוצת הגיל מעל 80 מוביל את הטבלה זאב שבתאי עם 39 נקודות. בנשים לא היו שחייניות בקטגוריית הגיל הזו ולכן לא ציינו זאת.

משחה פורט2פורט | צילום: מארק נומדר, שוונג

מי תהיה הקבוצה האלופה של ליגת המים הפתוחים של ישראל Arena Aquatic League ומי יהיו המנצחים בקבוצות הגיל? עוד משחה אחד וכל התשובות ינתנו. מחכים לכם במשחה חדרה הקרוב.

 שובר שיוויון 

במקרה של שוויון בין שתי אגודות או שני שחיינים/ות, מחברים את מספר הקילומטרים ששחה כל שחיין במסגרת אותן תחרויות שבהן הניקוד שלו/ה נספר. השחיין/ית או האגודה ששחו יותר קילומטרים לצבירת אותו ניקוד – מנצחים.

אם נותר שוויון גם בשלב הזה, מחברים את התוצאות של מי ששווים בניקוד ובמרחק התחרותי ששחו. מי שיש לו/ה את הזמן המצטבר הנמוך יותר, גובר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג