התחרות צמודה: מי יהיה אלוף ליגת המשחים של ארנה במים פתוחים?

מי תהיה הקבוצה המנצחת ומי יהיו האלופים בקבוצות הגיל? המתח בעיצומו ולקראת המשחה האחרון אנו מביאים לכם את הניקוד המצטבר של המובילים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרשמה מהירה למשחה חדרה

ניקוד ליגת Arena Aquatic League

ליגת המים הפתוחים של ישראל Arena Aquatic League הכוללת שלושה משחים ובהם: משחה תנינים ופורט2פורט מגיעה לסיומה עם משחה חדרה שיתקיים ביום שישי 29 באוקטובר. מי שהספיק להתחרות באחד מהמשחים ראה כיצד משחי הים המובילים בישראל התאחדו לליגה תחרותית אחת שיש בה תחרות אישית, תחרות קבוצתית ואפילו משחה שליחים. בסיום הליגה יוכתרו גם האלופים האישיים בקבוצות הגיל, וגם הקבוצה האלופה במים הפתוחים.

 ניקוד קבוצתי 

התוצאות כרגע לאחר שני המשחים שהתקיימו מראים לנו כי בצמרת התחרותית יש קרבות צמודים גם בתחרות האישית בקבוצות הגיל וגם בתחרות הקבוצתית.

כך למשל אם נסתכל על טבלת הקבוצות המובילות לאחר שני משחים מתוך השלושה, נוכל לראות כי קבוצת "עולם המים", אותה מאמן אורי סלע אמנם מובילה עם 332 נקודות, אך ממש מאחוריה מזנבת קבוצת "אקוותיקים" של המאמן גרשון שפע עם 325 נקודות.

במקום השלישי והרביעי נמצאות בהתאמה בטבלה "אתגרית שער הנגב" ו"כרישי וקנין" והן עם 120 נקודות ו-110 נקודות – גם כאן מדובר בקרב צמוד שהמשחה הקרוב בחדרה יכול להוות שיוני עבור כל אחת מהן.

 ניקוד קבוצות גיל 

קבוצות הגיל מחולקות לפי עשורים וגם כאן התחרות היא צמודה לפחות בחלק מהם. כך למשל בקבוצת הגיל 50-59 ניתן לראות כי אסף רמות וטל סנונית צברו עד כה את אותו ניקוד והוא עומד על 24 נקודות. המשחה הקרוב בחדרה למעשה יכריע מי מהם יהיה האלוף בגילאים אלו

משחה תנינים | צילום: צלמי שוונג

בקבוצת הגיל של הנשים 30-39 יש מאבק צמוד בין נעמי בן-שושן למאיה מנדל, לאחר ששתיהן אוחזות ב-27 נקודות מצטברות, כך שרק ביום שישי הבא לאחר משחה חדרה הן תוכלנה לדעת מי מהן היא המנצחת של הליגה.

בקרב הצעירים יותר עד גיל 20, ניתן לראות כי יונתן אחדות מוביל כעת בבטחה עם 27 נקודות ומאחוריו טל יהודה עם 24 נקודות במקום השני – שניהם דרך אגב ילדי שנת 2003.

אצל הנשים עד גיל 20, אנו רואים כי אלה עזריה עם 16 נקודות ורק נקודה אחת מפרידה בין לבין המקום השני בה נמצאת עדן גולדנברג.

עוד זווית מעניינת היא גילאי 70-79 בגברים, שם ניתן לראות כי גרשון שפע עם 30 נקודות מצטברות מוביל בפער גדול על המקום השני בו נמצא טל שלמה עם 22 נקודות.

משחה פורט2פורט | צילום: מארק נומדר, שוונג

מי תהיה הקבוצה האלופה של ליגת המים הפתוחים של ישראל Arena Aquatic League ומי יהיו המנצחים בקבוצות הגיל? עוד משחה אחד וכל התשובות ינתנו. מחכים לכם במשחה חדרה הקרוב.

 שובר שיוויון 

במקרה של שוויון בין שתי אגודות או שני שחיינים/ות, מחברים את מספר הקילומטרים ששחה כל שחיין במסגרת אותן תחרויות שבהן הניקוד שלו/ה נספר. השחיין/ית או האגודה ששחו יותר קילומטרים לצבירת אותו ניקוד – מנצחים.

אם נותר שוויון גם בשלב הזה, מחברים את התוצאות של מי ששווים בניקוד ובמרחק התחרותי ששחו. מי שיש לו/ה את הזמן המצטבר הנמוך יותר, גובר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דינה רומם הגיב:

    שלום
    מה הניקוד המצטבר אחרי שלושה משחים?
    (ליגה ארנה מים פתוחים)
    המשחה האחרון משחה חדרה..
    נשמח לדעת מה הניקוד אחרי.
    תודה מראש.
    דינה רומם

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג