התחזית הראשונית מבשרת: מזג אוויר אידיאלי ל-TRI כנרת

כעת אולי גשום בחופי הכנרת, אך לפי התחזית המוקדמת, עוד 9 ימים הטמפרטורות צפויות להיות נוחות, ללא רוחות חזקות, עם התחממות קלה בשעות הצהריים. פירוט התחזית המלאה והאם יותר שימוש בחליפות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
TRI כנרת. מזג אוויר מזמין | צילום: צלמי שוונג

בעוד תשעה ימים, ביום שישי 19 באפריל, תוזנק בחוף צמח תחרות TRI כנרת, המשמשת גם כאליפות ישראל בחצי איש ברזל ובספרינט לעלית. קרוב ל-1,000 טריאתלטיות וטריאתלטים כבר נרשמו לתחרות וההרשמה עומדת להיסגר מחר (חמישי) בשעה 12:00 בצהריים.

לכתבות נוספות בנושא:
איך לנצח את הכישלון, העוצמה שבתרגול חוזר וקו זינוק חשוב ב-TRI כנרת
חמישים עם סימני חלודה: טור אישי לקראת TRI כנרת

ממלפפון ים לטריאתלון ספרינט ב-6 שבועות

המשמעות בכך שירדנו למספר חד ספרתי של ימים עד התחרות מבשרת כי גם אפשר כבר להסתכל בתחזית ארוכת הטווח ולמצוא את תחזית מזג האוויר הראשונית לתחרות. היא אמנם עוד עלולה להשתנות בימים הקרובים, אולם לעת עתה היא מבשרת טובות. אנחנו אמנם בימים של גשם, אך אלו עתידים לחלוף והתחזית ביום התחרות צפויה להיות אידיאלית למתחרים.

הכנרת מחכה | צילום: ליאור זך מאור

בשעות הזינוק המוקדמות (הזינוקים הראשונים קצת אחרי 6:00 בבוקר) הטמפרטורה הצפויה היא כ-16 מעלות צלסיוס, נוחה לכל הדעות. בשעה 9:00 בבוקר הטמפרטורות החזויות הן כ-21 מעלות, חמים אך נסבל ורק בשעות הצהריים, בהן אחרוני מתחרי המקצה לחצי איש ברזל יסיימו, צפויות טמפרטורות של 25 מעלות בשיא, אם כי לא בהכרח אם שמש ישירה כל העת, אלא מעונן חלקית.

גם תחזית הרוחות בשעות הבוקר היא מתונה יחסית (כ-15 קמ"ש של רוח דרום מערבית), ואם אכן כך תישאר התחזית ותתממש זה מבטיח מים שקטים יחסית בחלק של השחייה בכנרת. לקראת הצהריים גם הרוחות יעלו ויתגברו עד קרוב לכ-40 קמ"ש בשיאן.

TRI כנרת. ככל הנראה עם חליפות | צילום: צלמי שוונג

ומה לגבי טמפרטורת המים והשאלה הנצחית האם יהיו חליפות? ובכן, טמפרטורת המים בכנרת בימים אלו היא כ-21 מעלות צלסיוס ולא צפויה להשתנות משמעותית עד התחרות. המשמעות? הצפי הוא לאישור שימוש בחליפות לקבוצות הגיל במקצי הספרינט ומעלה, כאשר סימן שאלה לגבי מקצי הספרינט לעלית ולנוער והסופר ספרינט (עבורם אישור השימוש ייקבע בהתאם למדידת הטמפרטורות בבוקר התחרות). למי שזקוק לפירוט החוקה בנושא, הרחבה בפוסט בעמוד הפייסבוק של התחרות בלחיצה כאן.

עדיין לא נרשמתם? לחצו כאן לאתר התחרות ועשו זאת כעת.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג