התאומים אלתרמן לצ'כיה לקראת אליפות אירופה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



רן ודן אלתרמן המריאו אתמול (חמישי) לצ'כיה וישתתפו ב-International Triathlon שתערך בעיר Brno בשבת הקרובה.

האלתרמנים שהוו בשבועיים האחרונים בצפון הארץ וקיימו מחנה אימונים פרטי הרחק מהרעש וההמולה לקראת התחרות בשבת וכחלק מהכנותיהם לאליפות אירופה שתערך אף היא בצ'כיה בעיר קרלסבד ב-חודש הבא (21/6).


רן ודן אלתרמן באילת 2002 האם ישיגו נקודות ITU?

"אנחנו נוסעים להשתתף בתחרות באירופה כדי לקבל את התחושה לקראת אליפות אירופה" סיפר רן אלתרמן בשיחה משדה התעופה "מעבר לכך ננסה לזכות בנקודות ITU המובטחות ל-10 הראשונים בתחרות".
בין מדורגי האיגוד הבינלאומי (ITU Rank) ניתן למצוא את הצ'כים Filip Ospaly אלוף אירופה לשנת 2001 (אשר ניצח את הספרדי איון רמה בפיניש דרמטי על קו הסיום) המדורג כיום במקום ה-16 ו-Martin Krnavek מדורג במקום ה-13. והאוקראיני Andriy Glushchenko המדורג במקום ה-31.

לתאומים אין עדיין דירוג ITU.

באליפות אירופה מובטח בשלב זה מקום אחד בלבד לישראל אשר יאויש ע"י רן בעוד שדן ממתין לאישור חריג אשר יכניס גם אותו למקצה העלית באליפות אירופה.

על התחרות
ITU EVENT, מקצה נשים מזנק ב-12:30 והגברים ב-15:30 אחה"צ לאגם דם ל-1500 מ' בטמפ' של 19 מעלות אחריו יצאו ל-40 ק"מ אופניים סה"כ 8 הקפות במסלול טכני עם עליות. את הריצה למרחק 10 ק"מ יעשו ב-5 הקפות ברחבי העיר. גם מסלול הריצה אינו מישורי.


מפת התחרות-מסלול לא קל

מימון התחרות
הועדה המקצועית בראשות אילן פלאצ'י אישרה תמיכה בתאומים ותממן את הטיסה והשהות במקום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג