השלימה טריפל: שיא עולם לקיילי מקיואן בגביע העולם בשחייה. צפו!

האוסטרלית בת ה-22 הדהימה את הבריכה בבודפשט עם 26.86 שניות ב-50 גב, שיפור של 12 מאיות לשיא הקודם של הסינית ליו שיאנג והשלמת הסדרה עם שיאי עולם בכל משחי הגב בבריכה ארוכה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיילי מקיואן | צילום: טוויטר

התחרות השלישית והאחרונה של סבב גביע העולם בשחייה נפתחה היום (שישי) בבודפשט וזימנה את שיא העולם הראשון של העונה. מי שהשיגה אותו היא קיילי מקיואן האוסטרלית במשחה ל-50 מטר גב, עם תוצאה אדירה של 26.86 שניות. מקיואן סיפקה משחה מושלם, מזמן התגובה המהיר (0.57 ש') ועד הנגיעה, כאשר בסיום פערה את פיה בתדהמה כשראתה את לוח התוצאות.

מדובר בשיפור של 12 מאיות השנייה לשיא העולם הקודם של הסינית ליו שיאנג שהחזיק מעמד חמש שנים, והיא השחיינית השנייה בהיסטוריה שיורדת מגבול 27 השניות. שיאה הקודם של האוסטרלית הושג רק בשבוע שעבר בתחרות הקודמת של הסבב באתונה ועמד על 27.02, וכעת היא קיזזה עוד 16 מאיות בבת אחת.

בכך, מקיואן השלימה טריפל במשחי הגב בבריכה ארוכה ולא בכדי סימנה את הספרה 3 באצבעותיה לאחר המשחה. השיא הטרי שלה ב-50 גב מצטרף ל-57.45 שניות ב-100 גב אותו השיגה במבחנים האוסטרליים לטוקיו ב-2021 ול-2:03.14 דקות ב-200 גב, אותו שברה באליפות ניו סאות' וויילס השנה. היא גם שיאנית העולם ב-200 גב בבריכות קצרות עם 1:58.94 דקות.

מקיואן בת ה-22 היא כזכור האלופה האולימפית ב-100 וב-200 גב מטוקיו, כאשר באליפות העולם האחרונה בבודפשט היא הוכתרה כשחיינית המצטיינת של האליפות לאחר שהשלימה טריפל זהב בכל משחי הגב, ואף הוסיפה שתי מדליות כסף במשחי השליחים עם נבחרת אוסטרליה, זאת לאחר שפסלה בחצי הגבר ל-200 מעורב אישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג