צפו במשחה: שיא עולם לקיילי מקיואן ב-200 גב

השחיינית האוסטרלית הדהימה בתחרות מקומית באוסטרליה עם 2:03.14 דקות ושברה את שיאה של רייגן סמית'. בסיום חשפה: "אחרי המשחקים האולימפיים היה לי קשה לעמוד מאחורי אדני הזינוק שוב, אבל מצאתי מחדש את האהבה לספורט"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיילי מקיואן | צילום: Sandro Halank, Wikimedia Commons

השחיינית האוסטרלית קיילי מקיואן שברה היום (שישי) את שיא העולם במשחה ל-200 מטר גב, כאשר קבעה זמן של 2:03.14 דקות, במסגרת אליפות ניו סאות' ויילס הפתוחה. מדובר בשיפור של 21 מאיות לשיא העולם הקודם, בו החזיקה רייגן סמית' האמריקנית מאז 2019, אז קבעה אותו בחצי גמר אליפות העולם בגוואנגז'ו.

לא פחות מכך, השחיינית בת ה-21 שיפרה את שיאה האישי ביותר משנייה, כאשר עמד עד כה על 2:04.28 דקות והיה הזמן השלישי בטיבו בהיסטוריה אחרי סמית' ואחרי מיסי פרנקלין. מקיואן השלימה דאבל, שכן היא כבר מחזיקה בשיא העולם בחצי המרחק, במשחה ל-100 מטר גב, עם 57.45 שניות. היא גם שיאנית העולם ב-200 גב בבריכה קצרה, עם 1:58.94 דקות. בשני המשחים היא מחזיקה בתואר האלופה האולימפית מטוקיו.

צפו במקיואן שוברת את שיא העולם

מקיואן מצטרפת לחבורה מצומצמת מאוד של שחייניות שמחזיקות יותר משיא עולם אחד. חבורה בה נמצא את שרה שוסטרום השוודית שמחזיקה בשיאים ל-50 חופשי, 100 חופשי, 50 פרפר ו-100 פרפר, קייטי לדקי שמחזיקה בשיאים ל-800 חופשי ול-1,500 חופשי, וקטינקה הוסו שמחזיקה בשיאים ל-200 מעורב אישי ו-400 מעורב אישי. אגב, מדובר באחד משיאי העולם בו מעולם לא החזיקה שחיינית אוסטרלית בעבר.

בסיום סיפרה לטלוויזיה המקומית: "המשחה למעשה הוקדם ושחינו אותו 20 דקות לפני מה שתוכנן בלוח הזמנים, כל כך מיהרתי… אני בדרך כלל אוהבת לשבת בחדר ההצבות וקצת לאסוף את המחשבות שלי לפני המשחה, אבל הפעם לא היה לי זמן לזה בכלל. פשוט הרמתי את הכתפיות של בגד הים והלכתי על זה. אבל אני אוהבת להתחרות, בשביל זה אנחנו מתאמנים".

"ידעתי שזו הולכת להיות רמה אחרת לקראת המשחקים האולימפיים ואני חושבת שזה נהדר לראות את רייגן סמית' עושה את כל הדאבלים שלה – זה מפחיד ומרתיע כשאני רואה מתחרה או מתחרות שלי כל כך חזקות, גם מולי אוקלאהן מאוסטרליה, העומק של משחי הגב בהחלט חוזר ברמה הגבוהה וזה מרגש".

עוד סיפרה: "אחרי המשחקים האולימפיים, היה לי קשה לעמוד מאחורי אדני הזינוק שוב, אבל מצאתי את האהבה מחדש לספורט, וזה רק מראה ששחיין שמח הוא שחיין מהיר, לא בהכרח שיניתי משהו באימונים שלי או בתכנית שלי, אני פשוט שמחה יותר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג