השחיינית אביב ברזלי זומנה למשחקים האולימפיים בטוקיו

השחיינית בת ה-19 ממכבי חיפה זומנה במשחה ל-200 מטר גב, בו קבעה בתחרות הקריטריון האחרונה ברומא שיא ישראלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בשחייה קיבלה הבוקר (שני) הודעה מהתאחדות השחייה העולמית פינ"א שהחיינית אביב ברזלי מוזמנת למשחקים האולימפיים וצורפה לסגל הנבחרת. השחיינית בת ה-19 ממכבי חיפה זומנה במשחה ל-200 מטר גב, בו קבעה בתחרות הקריטריון האחרונה ברומא שיא ישראלי של 2:10.76.

אביב ברזילי | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

שיאה הטרי של ברזלי היה אמנם רחוק רק 31 מאיות מקריטריון A המחמיר של פינ"א. בהתאם לפרוטוקול, אחרי זימונם של כל השחיינים שקבעו קריטריון, מזומנים השחיינים אשר היו קרובים ביותר על בסיס מקום פנוי באותם משחים בכמה סבבים. ברזלי זומנה כבר בסבב הזימונים הראשון באמצעות מכתב רשמי ששלחה פינ"א לאיגוד השחייה בישראל.

כזכור, על פי הקריטריון הישראלי, במקרה ששחיינית או שחיין שלא קבעו את הקריטריון הישראלי מזומנים על ידי פינ"א, בכוחו של המאמן הלאומי לצרפם לסגל, באישור הוועדה ההישגית של איגוד השחייה. זימונה של ברזלי אושר כמובן כנדרש והיא צורפה לסגל לטוקיו.

ברזלי מסרה לאחר היוודע הבשורה: "זו הרגשה מדהימה. הודיעו לי שזומנתי לסגל עוד לפני שהתעוררתי, זה היה מבלבל אך מרגש בו זמנית. אולימפיאדה זה חלום גדול ואני לא יכולה לחכות להשתתף בה. המשכתי להתאמן בכל הכח גם אחרי תחרות הקריטריון האחרונה, מתוך תקווה שאזומן ואני מאוד שמחה שזה אכן קרה. מוכנה לייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר בטוקיו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג