הרוכב האוסטרלי סימון קלארק מצטרף ל"ישראל פרמייר טק"

ישראל פרמייר טק השלימה את הסגל לעונה הקרובה עם החתמת הרוכב האוסטרלי סימון קלארק, רוכב מגוון שהיה שותף לניצחונות בשלושת המרוצים הגדולים בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סיימון קלארק | צילום :נועה ארנון

קבוצת "ישראל פרמייר טק" (לשעבר "ישראל סטארט אפ ניישן") השלימה היום את הסגל לעונה הקרובה עם החתמת הרוכב האוסטרלי סימון קלארק, רוכב מגוון שהיה שותף לניצחונות בשלושת המרוצים הגדולים בעולם. קלארק בן ה-35 הוא רוכב מגוון שנחשב למטפס מצוין, אבל גם בעל יכולת סיום טובה של ספרינט, מועמד מוצלח לבריחות ומי שיכול להביא ניצחונות בעצמו או לחילופין לסייע לרוכבי קבוצתו לנצח, כך נמסר על ידי דוברות הקבוצה.

"מזה זמן הוא היה על הכוונת שלנו וכשנקרתה עכשיו ההזדמנות, לא נתנו לה לחמוק", אמר מנהל הקבוצה צ'ל קרלסטרום על ההחתמה המשלימה את הסגל . קלארק שניצח שני שלבים בוולטה הספרדי (האחרון ב-2018) מצא את עצמו ללא קבוצה, לאחר התמוטטותה הפיננסית של קבוצתו "צ'ובקה" שנאלצה לשחרר את רוכביה. קלארק שכבר היה משוכנע שייוותר ללא קבוצה בדרג המקצועני הבכיר לאחר עשר שנים מוצלחות סיפר כי מה שעבר היה סוג של חוויה מפכחת, "הבנתי שאני צריך לנצל כל הזדמנות כאילו זה הצ׳אנס האחרון שלי. יש לי עכשיו מוטיבציה מיוחדת להצליח ואעשה כל מה שיבקשו ממני".

סיימון קלארק במדי הקבוצה החדשים | צילום : נועה ארנון

קלארק מהווה חיזוק נוסף בשורה של החתמות משמעותית לקראת העונה הקרובה ביניהם רוכבים מעוטרים כספרינטר האיטלקי ג׳יאקומו ניזולו והדני ג׳ייקוב פוגלסאנג וכשרון העל הצעיר, הספרינטר קןרבין סטרונג. על סגל הקבוצה נמנה מנצח הטור דה פראנס כריס פרום.

הקבוצה תציג מחר את הסגל המלא שלה לעונה הקרובה ואת המטרות שהציבה לעצמה ולישראלים הבכירים שלה – במסיבת עיתונאים מיוחדת שתקיים במחנה האימונים שלה ליד ג'ירונה שבספרד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג