הקאמבק מגיע: קיילב דרסל חוזר להתחרות אחרי כמעט שנה בחוץ

אחד השחיינים הגדולים והמעוטרים בעולם, אשר לא התחרה מאז אליפות העולם בחודש יוני שעבר, ממנה פרש בפתאומיות, נרשם לתחרות "אטלנטה קלאסיק" שתיערך בסוף השבוע הבא. ישתתף באליפות העולם?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיילב דרסל | צילום: JD Lasica, Wikimedia

אחד הכוכבים הכי גדולים של השחייה העולמית עומד סוף סוף לחזור למים. מי שזכה 7 פעמים בזהב אולימפי ו-15 פעמים בזהב באליפות העולם, נרשם וצפוי לקחת חלק ב"אטלנטה קלאסיק", כשהתחרות תיערך בסוף השבוע הבא, בין 12 ל-14 במאי, כך לפי מידע שסיפקו המארגנים.

דרסל בן ה-26 לא התחרה מאז אליפות העולם בבודפשט בחודש יוני שעבר, תחרות ממנה פרש בפתאומיות ביום הרביעי של התחרות אחרי שכבר הספיק להשיג שתי מדליות זהב, במה שנטען אז בהודעה רשמית כ"סיבות רפואיות שאינן קורונה". הדיווחים מאז הצביעו על קשיים מנטליים שחווה ועל כך שפשוט הפסיק לשחות ואף לא התאמן מספר חודשים לאחר האליפות.

בספטמבר האחרון, אחרי הפסקה ארוכה, חזר דרסל להתאמן וסיפר כי הוא שמח שוב, כי לא נכנס למים מאז אליפות העולם וסיים במילים: "אני אחזור". הוא החל לשחות באוניברסיטת פלורידה, כאשר בחודשים האחרונים הדיווחים הם על חזרה לעצימות מלאה, כשהוא אף לקח חלק במחנה האימונים לשליחים של נבחרת ארה"ב בטקסס בשבוע שעבר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Caeleb Dressel (@caelebdressel)

דרסל היה כזכור אחד הכוכבים הגדולים של המשחקים האולימפיים בטוקיו, אז זכה בחמש מדליות זהב, מהן שלוש במשחים אישיים, הישג שרשמו לפניו רק שני שחייני ענק בעבר – מארק ספיץ ומייקל פלפס. הוא גם מדורג במקום הרביעי במספר המדליות באליפויות העולם בכל הזמנים, עם 17 במספר, כשרק לפלפס, לדקי ולוכטה יש יותר כיום.

התחרות הגדולה הבאה עבור השחיינים האמריקנים היא אליפות ארה"ב, אשר תשמש גם כמבחנים האמריקניים לאליפות העולם הקרובה בפוקואוקה. תחרות זו תחל ב-27 ביוני ונראה כי עבור דרסל התחרות הקרובה באטלנטה תהיה ניסוי כלים ראשון לקראת הקיץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג