הצד היפה של הספורט: הטריאתלט שמסייע לילדי משפחות שנפגעו כלכלית בקורונה

הטריאתלט והמאמן רן אלתרמן פנה והציע לילדים שמשפחותיהם נפגעו כלכלית בתקופת הקורונה לבוא להתאמן בקבוצת הריצה שלו ללא עלות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הספורט מציג בדרך כלל את הצד התחרותי של הספורטאים ואת ההישגים, אך לעתים באמצעות הספורט ניתן להפגין ערבות הדדית ותמיכה בסביבה שלך. הטריאתלט והמאמן רן אלתרמן, שמוכר בעולמות הספורט כאלוף ישראל בטריאתלון עוד כשהיה נער, פנה בעמוד הפייסבוק שלו והציע שבתקופה הזו בה משפחות הגיעו למצוקה כלכלית, הוא מזמין ילדים לאימונים לקבוצה שלו בהרצליה לאימוני ריצה ללא עלות.

רן אלתרמן במרתון סמסונג תל אביב

רן אלתרמן במרתון תל אביב | צילום: צלמי שוונג

"שמי רן אלתרמן, אני אבא לשלושה ילדים, ספורטאי ובעל עסק לאימון ריצה וטריאתלון" הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו, "בימים האחרונים אני נחשף לעוד ועוד סיפורים על משפחות, שתקופת הקורונה הביאה אותם למצוקה כלכלית. מזעזע להבין כמה כל אחד מאיתנו עלול להיות פגיע, ובעיקר עצוב להבין שהילדים שלנו הם אלו שסובלים. לצערי, אין לי יכולות כלכליות על מנת להתגייס ולעזור לאנשים אחרים, אולם חשבתי לעצמי כיצד כן אוכל לעזור. אני מבין שיש הרבה משפחות שלא יכולות להרשות לעצמן לשלוח את הילדים שלהם לפעילויות שונות במהלך הקיץ, והילדים נאלצים להסגר בבית, בטח בתקופת הקורונה. לכן, החלטתי להזמין את כל הילדים, בני אותן משפחות שלא יכולות להרשות לעצמן פעילויות שונות, להגיע לאימוני הריצה שלנו ללא עלות. אין צורך להוכיח לי את הקושי הכלכלי, ומי שמרגיש שהוא זקוק לעזרה הזאת, מוזמן פשוט לפנות אלי בפרטי, ואשמח להזמין את הילדים שלו לאימונים הקבוצתיים של קבוצת אלתרמנס. האימונים מיועדים לילדים בני 8 עד 17, ומתקיימים בהרצליה".

מה הביא אותך לעשות את המעשה הזה?
"אני שומע על משפחות שמספר חודשים לא קיבלו שכר וזה כאב לי במיוחד עבור הילדים שלא עושים משהו במיוחד בחופש הגדול ובעיקר כרגע כשאין מסגרת של בית ספר אלא רק מקומות פרטיים. חשבתי לעצמי מה אני יכול לעזור והבנתי שאני יכול לעזור בדרך שלי ולהזמין ילדים של משפחות שנפגעו כלכלית בזמן הקורונה לאימונים אצלי בקבוצה ללא עלות. לא צריך להוכיח לי שנפגעו כלכלית – מי שמרגיש שהוא זקוק לזה פשוט שיגיע לאימונים העיקר שהילדים יתאמנו ולא יישארו בבית. אני מזמין את אנשים לפנות אליי בכל דרך בפייסבוק, באתר או בטלפון ולהביא את הילדים לאימון".

איך אתה מתאמן כיום כשאין תחרויות ומטרות באופק?
"משום שאני כבר לא מתאמן באופן הישגי אלא כחובב, אז אני לא רואה טעם בלהעמיס קילומטראז' ולהתאמן הרבה. אני מתאמן על מנת לשמור על ווליום נמוך ולשמר את היכולת האירובית שלי ובעיקר מאמן. כשיחזרו התחרויות יחזור התיאבון ומן הסתם העומס יעלה על מנת להתכונן למה שצריך".

הפוסט של רן אלתרמן בעמוד הפייסבוק שלו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג