הספורט הישראלי מתגייס למען תושבות ותושבי העוטף

המצב הקשה בדרום מעורר גם רגעים של סולידריות בחברה הישראלית בכלל, ובספורט בפרט. אגודות וספורטאים פתחו את בתיהם בפני תושבי העוטף. פנייה לווינגייט לאפשר שימוש במתקנים לטובת ספורטאי הדרום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יירוט של כיפת ברזל. אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל, ויקימדיה

בצל מצב המלחמה שהוכרז בישראל והקרבות הקשים שהתחוללו באזור עוטף עזה, אנו עדים מאז תחילת הלחימה גם לרגעים מרגשים של התגייסות אזרחים ואזרחיות למען תושבי הדרום. לצד מבצע תרומות הדם רחב ההיקף, שכבר רבים נענו לו, רבים פותחים את ביתם ומציעים סיוע למי שמפונים מאזור הקרבות.

אגודות שחייה רבות מהצפון ומהמרכז פרסמו הודעות בהן הם מציעים לשחיינים מהעוטף ומשפחותיהם להגיע להתארח בביתם. באזור העוטף יש מספר אגודות שחייה גדולות (שחייני הנגב, הפועל רמת נגב ועוד), אשר ודאי זקוקות לסיוע בימים אלה.

גם איגוד הטריאתלון התגייס למאמץ ואף פרסם: "אנו בעיצומם של ימים קשים ביותר ועדיין לא יודעים דבר כיצד הדברים יתגלגלו מכאן. ספורטאים ובני משפחות מהדרום אשר מעוניינים להתארח במהלך הימים הקרובים אצל ספורטאים מהמרכז וצפונה מוזמנים ליצור איתנו קשר.

הודעות דומות של תמיכה והצעות לעזרה הגיעו גם מאגודות רבות וספורטאים מכלל הענפים, בהם מאתלטים, רוכבי אופניים ועוד. באיגוד השחייה אף פנו למכון וינגייט בבקשה לפתוח את שעריהם, בין אם למגורים ובין אם לאימונים במתקני המכון.

גם אנחנו בשוונג מצטרפים ליוזמה. מי שזקוק לסיוע או מעוניין להציע כזה, יכול לפנות אלינו דרך הפוסט המצורף כאן מטה או ישירות בהודעות פרטיות בפייסבוק ונעשה את המיטב על מנת לסייע.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג