הנהג שדרס את חן יהלום ז"ל חשוד שנהג תחת השפעת סמים וללא רישיון בתוקף

חקירת נסיבות התאונה בה נהרג איש הברזל האהוב טרם הסתיימה, אולם לפי נציג המשטרה בדיון בבית המשפט הנהג הדורס, בן 23 מראשל"צ: "חשוד בהמתה בקלות דעת, אי שמירת רווח, נהיגה תחת השפעת סמים ועוד". החשוד שוחרר למעצר בית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חן יהלום ז"ל רוכב בישראמן | צילום: צלמי שוונג

פרטים חדשים לגבי חקירת נסיבות התאונה שהובילה למותו הטרגי של הטריאתלט ואיש הברזל רס"ן במיל' חן יהלום. על פי הפרסום של כתב הפלילים של ישראל היום אבי כהן, הנהג הדורס, בן 23 מראשון לציון, חשוד שנהג כאשר רישיון הנהיגה שלו לא בתוקף. כמו כן, בדיקת שתן שנערכה לו לאחר התאונה נמצאה אינדיקציה חיובית לסם מסוג קנאביס.

לכתבות נוספות בנושא:
טרגדיה נוראית: איש הברזל חן יהלום נהרג מפגיעת רכב על אופניו
עמית שקד ספד לחן יהלום ז"ל: "עמדתי מעל גופתך וצרחתי לשמים שמישהו יעיר אותי"

לפי הפרסום: "החשוד לא עמד בתנאי השחרור שקבע הקצין האחראי על החקירה והוא הובא לבית המשפט, שם ביקשו שחרור למעצר בית מלא למשך 15 ימים בפיקוח מלא. בבית המשפט ציין נציג המשטרה כי הנהג חשוד בהמתה בקלות דעת, אי שמירת רווח, נהיגה תחת השפעת סמים ועוד. סנגורו טען מנגד כי הוא לא פסול לנהיגה אלא רישיונו לא תקף מעל חצי שנה וכן המשטרה לא אוכפת עבירה של נהיגה תחת השפעת סמים כלפי אותם נהגים שצורכים את הסם באישור".

חן יהלום ז"ל בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

בסופו של הדיון השופט ישי קורן החליט לשחרר את הנהג בערבות עצמית, אסר עליו לצאת את הארץ לחצי שנה והורה על פסילת רישיונו למשך שלושה חודשים. יש לציין כי חקירת המשטרה עודנה נמשכת וכי עם תומה צפוי החשוד לעמוד לדין. נציין כי העונש המקסימלי הקבוע בחוק לסעיף המתה בקלות דעת הוא 12 שנים. מדובר בסעיף בדרגה אחת חמורה יותר מאשר גרימת מוות ברשלנות וטומנת בחובה לקיחת סיכון בלתי סביר לגרימת המוות, כמו למשל בנהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים.

חן יהלום ז"ל מוכר לרבים בעולם טריאתלון המרחקים הישראלי. הוא התאמן בקבוצת TRIHARD וזכור כמי שניצח את קבוצת הגיל האיכותית 34-30 במקצה חצי איש הברזל בישראמן 2022. בנוסף, התחרה באליפות העולם באיש ברזל באותה שנה וקבע זמן מהיר במיוחד של 10:22:09 שעות. הוא גם הגיע שמיני בקבוצת הגיל שלו בחצי איש ברזל באיירונמן טבריה ב-2021 עם 4:39:39 שעות. בנוסף, רשם עוד הישגים רבים בתחרויות טריאתלון ובמרוצים רבים בשנים האחרונות.

חן יהלום ז"ל בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

בתקופה האחרונה היה חן במילואים בעקבות המלחמה בעזה כרס"ן בסיירת מורן בחיל התותחנים. הוא חזר ביום שישי האחרון ל-24 שעות של התרעננות, ובשבת בבוקר יצא לרכיבה בשעה מוקדמת יחד עם שני חבריו הטובים לעולם אנשי הברזל עמית שקד ויניב פתאל, אולם במהלך הרכיבה בשולי כביש 44, רכב פרטי התנגש בשלושה והעיף אותם מאופניהם, כשחן נהרג מאותה פגיעה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • חי הגיב:

    עד מתי אנשי האופניים יעיזו לנסוע על כבישים במגינה הזו? עדיין לא הבנתם שהמדינה מלאה ברוצחים עם רישיון?! למה אתם מסכנים את החיים שלכם? כמה טיפשות…המדינה לא יכולה למנוע את זה. אל תסעו לעולם, אבל לעולם, על כביש!
    גם ככה ביום עם ראות טובה קשה להבחין ברוכב אופניים. תוסיפו טלפון נייד וקצת אלכוהול וסמים, וזה מתכון להתאבדות….די! אל תקוו שמשהו ישתפר כאן. אנחנו לא דנמרק

  • שרון הגיב:

    כנראה אתה לא מבין שנהג כזה היה הורג באותה מידה ילד או קשיש שעובר במעבר חציה ברחוב בעיר. חולרה כזה על הכביש זה רק עניין של זמן עד שמישהו יפגע ממנו.
    כאשר לא מטפלים בבעיה זה לא פותר אותה.
    כשיהיו עונשים אמיתים לנהגים מופרעים ,זאת תהיה התחלת הפתרון.
    לא להגיד לרוכבים לעלות על שולי כביש לא מהיר בשבת בבוקר זה ממש לא פתרון לשום דבר.
    אני רץ הרבה יותר מרכיבה ומרגיש סיכון על המדרכה ובכל מעבר חצייה לא פחות מרכיבה על השול בשבת בבוקר.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג